Автохами в Києві паркуються на смузі громадського транспорту

28 листопада 2018, 10:16
Нову смугу виділили делініаторами, але її вже заставили приватними автомобілями

/ Фото: Григорій Салай

На вулиці Шота Руставелі в Києві, однією з найбільш завантажених транспортом, не тільки виділили смугу для громадського транспорту, але і відокремили її делініаторами – спеціальними стовпчиками. Однак за традицією столичні автохами вже встигли зіпсувати хороше починання, повністю заблокувавши смугу автомобілями.

В якості експерименту делініатори на Шота Руставелі встановили ще минулого тижня. Однак не встигли пасажири міськтранспорту відчути переваги виділеної смуги, як вона практично наглухо виявилася запаркована автомобілями, а відстань між машинами і стовпчиками склала менше одного метра. Через це тролейбуси і маршрутки змушені рухатися в сусідній смузі із загальним потоком транспорту. У департаменті транспорту КМДА "Сьогодні" проблему підтвердили і повідомили, що ще не всі роботи на об'єкті завершені.

Реклама

"Вчора почали прибирати розмітку парковки, яка знаходиться на виділеній смузі, щоб водії там більше не залишали авто. Однак через погодні умови є складнощі. На морозі нанесена фарба міцно в'їдається в асфальт. Також поки там ще не прибрані сміттєві баки", – розповіли в КМДА.

До боротьби з порушниками паркування на Шота Руставелі хочуть підключати поліцію.

"Будуть просити водіїв, щоб вони звільнили смугу, або ж евакуювати машини", – зазначила влада.

Думки городян про стовпчики розділилися. "Найбезглуздіше рішення, яке може бути. Ще б сітку поставили", – написав киянин Леонід Гавіжа. "Все правильно. Для наших "культурних" водіїв потрібно взагалі ставити метрові блоки з армованого бетону", – упевнений городянин Дмитро Нелепа.

У майбутньому таку виділену смугу хочуть зробити і на бульварі Лесі Українки. Тільки замість стовпчиків тут можуть встановити низькі дорожні бордюри.

Реклама

"Наступний крок – вивчення динаміки пропускної спроможності та ефективності різних видів розділових бар'єрів і вибір кращого", – повідомив директор департаменту транспорту КМДА Сергій Симонов.

У департаменті також зазначили, що однією смугою громадського транспорту на бульварі зможуть скористатися 30 тис. пасажирів на день. Це стільки ж, скільки і три смуги для автомобілів на цій же ділянці. Відокремлять спецбар’єрами смугу і на бульварі Тараса Шевченка.

Нагадаємо, на Подолі в Києві "герой" парковки на дві години перекрив рух трамваїв. Розлючені пасажири відламали у Toyota дзеркало і пересунули машину. Інцидент стався на вулиці Нижній Вал.