Велике будівництво: в Києві на Лівому березі з'явиться нова транспортна магістраль

5 вересня 2018, 11:40
У планах столичної влади – будівництво магістралі довжиною 22 кілометри і трамвай з Троєщини на Осокорки

За проектом. Подільський міст, який будують, може стати частиною магістралі Осокорки - Троєщина

Житлові масиви Осокорки та Троєщина можуть з'єднати новою магістраллю з лінією швидкісного трамвая протяжністю 22 км. Проект є частиною плану території, який зараз обговорюється на громадських слуханнях в Дарницькому районі.

Як розповіли "Сегодня" в КО "Київгенплан", наявні проїжджі частини на вулицях Бальзака і Григоренка стануть основою магістралі з шістьма смугами (по три смуги в обидва боки) і лінії швидкісного трамвая (легке метро). Частина лівобережного підходу до Подільського мосту, який зараз будується, також стане частиною цієї магістралі.

Реклама

Перша черга будівництва, яке можуть розпочати протягом п'яти років, планується від проспекту Романа Шухевича (колишній пр. Ватутіна) уздовж трамвайних шляхів до лівобережного підходу до Подільського мосту в районі трамвайного кільця.

Другою чергою (протягом 20 років) планується будівництво магістралі (переважно це буде естакада) уздовж залізниці до проспекту Алішера Навої, зі знесенням гаражів на цій ділянці. За словами заступника начальника управління транспортної інфраструктури КО "Київгенплан" Тамари Аляб'євої, компенсацією за знесені гаражі може стати будівництво нових місць для зберігання авто.

"Що стосується автостоянок на вулицях Бальзака і Григоренка, ця територія фактично зарезервована під магістраль, але при будівництві передбачається зведення багаторівневих паркінгів над проїзною частиною цими вулицями", – говорить Аляб'єва.

У перспективі магістраль пропонується продовжити від пр. Алішера Навої до Дарницького мосту, а далі – до Великої окружної дороги на житловому масиві Осокорки-Північні. Трамвайну лінію уздовж магістралі подовжать, і вона зв'яже житлові масиви Вигурівщина-Троєщина та Осокорки-Південні.

Реклама

"Трамвайна лінія служитиме для швидкісних пересувань вздовж лівобережної частини міста і підвозити пасажирів до Святошинсько-Броварської і Сирецько-Печерської ліній метро, а також майбутньої Подільсько-Вигурівської", – пояснили в КО "Київгенплан".

Можливу вартість такого масштабного проекту там поки не можуть назвати.

Також пропонується побудувати східно-західну магістраль від Бориспільського шосе до Кільцевої дороги на правому березі столиці. Пройти вона може по вулицях Бориспільська, Привокзальна, Дарницькому шосе, через Дарницький міст, по Залізничному шосе і вздовж залізниці. Загальна довжина магістралі становитиме 24 км.

Нагадаємо, наприкінці липня в "Київавтодорі" заявили про початок масштабної реконструкції трикілометрової вулиці Туполєва, яка проходить в Святошинському та Шевченківському районах.

Реклама

Тут поміняють інженерні комунікації, каналізацію, водопровід і газопровід, модернізують вуличне освітлення. Проїжджу частину збираються розширити з двох до чотирьох смуг (15 м), щоб зменшити пробки. По обидва боки дороги облаштують тротуари і зроблять велодоріжки.

Раніше ми повідомляли, що з 15 липня  "Київавтодор" планує розпочати роботи з реконструкції Паркової дороги . Як повідомляють в корпорації, дорожні роботи планують проводити в три етапи з повним закриттям руху на цій ділянці.