Боротьба з незаконними оголошеннями на стовпах: як працює система автодозвону в Києві

14 травня 2019, 09:31
Півроку тому в столиці заборонили розміщувати рекламу на стовпах

/ Фото: Анатолiй Бойко, Сьогодні

Півроку тому, 15 листопада, Київрада запровадила новий спосіб боротьби з незаконною вуличною рекламою в місті. Позбавлятися від такого "сміття" вирішили за допомогою системи автодозвону. "Сьогодні" дізнавалися, що з цього вийшло.

Нагадаємо, вже більше року в столиці діють правила благоустрою, згідно з якими розміщувати оголошення, інформаційно-агітаційні плакати дозволено тільки в спеціально відведених місцях. На стовпах, електроопорах, парканах, фасадах будинків, дорожньому покритті і будь-яких елементах благоустрою це робити категорично заборонили. Півроку тому придумали, як ефективно воювати з порушниками за допомогою автодозвону. 

Реклама

"У разі самовільного розміщення реклами на номер абонента, вказаний в оголошенні, здійснюються дзвінки з інтервалом в декілька хвилин з інформуванням про порушення правил благоустрою. І так до тих пір, поки порушення не буде усунено і не буде сплачено штраф", – нагадують в КМДА.

За даними управління з питань реклами, автодозвон вже був застосований до 282 телефонних номерів рекламодавців.

"Нашими співробітниками складено 51 адмінпротокол щодо порушень у сфері благоустрою. Порушники сплатили до міського бюджету 57 тис. грн (штраф згідно з Адмінкодексом – від 340 до 1700 грн. – Авт.)", – розповів нам начальник управління Олександр Смирнов.

Також він додав, що зараз проводяться роботи з модернізації програмного забезпечення, на якому працює система автодозвону.

Про більш ніж 500 заблокованих номерів, які "красувалися" на стовпах або будівлях, повідомляли раніше і в департаменті з питань благоустрою. Його співробітники якраз зобов'язані очищати від незаконних оголошень об'єкти. Але поки що недбайливі рекламодавці встигають їх швидше запаскудити.

Реклама

"Як тільки встановили недалеко від будинку нову скляну зупинку транспорту, на неї тут же три оголошення приклеїли, та так, що не відчепиш", – скаржиться киянка Ірина Комарова.

В КМДА не втрачають надії і запевняють, що в майбутньому при систематичному застосуванні автодозвону самовільно розміщена реклама стане неефективною.

До речі, демонтують в Києві незаконну рекламу і без дзвінків. Йдеться про банери, вивіски, розтяжки, сіті-лайти, щити. У квітні з вулиць прибрали 1 161 конструкцію. Наприклад, на вул. Антоновича з 142 залишилося тільки 59, на Жилянській було 112, а стало 47, на вул. Теліги з 98 залишили 37 одиниць. У минулому році всього у Києві демонтували 17 тис. рекламних конструкцій, вдвічі більше, ніж в попередньому.

Раніше ми повідомляли, що в Києві нова хвиля дивних оголошень, в яких використовують портрети знаменитих голлівудських акторів.

Реклама

Також нагадаємо, що шахраї навчилися обманювати продавців в інтернеті, своїх жертв аферисти залишають без грошей і без товару.