Чиновники розповіли, як в Києві передати показники лічильників

16 січня 2019, 10:59
Кол-центр комунального сервісу працює справно, операторів досить

/ Фото: rv.gov.ua

Проблем з додзвоном у Центр комунального сервісу в Києві немає. Про це заявив гендиректор КК "Центр комунального сервісу" Андрій Щербина.

"Проблем з додзвоном у Центр комунального сервісу за телефоном (044) 247 40 40, щоб передати показання лічильників, у киян виникати не повинно, ми стежимо за роботою лінії щодня. Технічні збої у нас були протягом трьох місяців влітку минулого року, в зв'язку з різким збільшенням обсягу дзвінків громадян з приводу зміни постачальника тепла", – розповів Щербина.

За його словами, в даний час великих навантажень немає, як і немає скарг від громадян. Чиновник підкреслив, що операторів працює досить, а сам кол-центр недозавантажений.

Реклама

"Є, звичайно ж, пікові години, коли потрібно почекати на лінії 3-5 хвилин. Людям потрібно набратися терпіння і просто почекати відповіді оператора, який обов'язково прийме показники лічильників", – запевнив Щербина.

Нагадаємо, раніше ми писали, що киянам дозволили передавати показники лічильників через Viber. "Київводоканал" освоїв черговий спосіб прийому даних від жителів міста.

Крім того, ми повідомляли, які штрафи доведеться платити за експлуатацію лічильника без пломби. Також експерти розповіли, хто несе відповідальність за пломбуванняе.