НП в київському метро: стався черговий збій під час оплати проїзду

16 грудня 2019, 19:44
Фахівці зараз перезапускають систему, але можна пройти по зелених картках, а сині працюють не всюди

/ Фото: Олександр Марущак, Сьогодні

У столичному метрополітені знову стався збій у роботі турнікетів для оплати проїзду банківськими картками.

"Збій стався в метрополітені, і не працюють турнікети для оплати проїзду банківськими картками. Пасажири можуть пройти через турнікети по е-квитках – сині картки якраз працюють. Збій у роботі з прийому банківських карт стався о 16:30. Фахівці усувають поломку", – повідомили сайту " Сьогодні" в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.

Там додають, що, незважаючи на НП, метрополітен працює в штатному режимі. Водночас у КП "Київський метрополітен" повідомили, що не працюють турнікети на прийом е-квитка і "Картки киянина".

Реклама

"Фахівці метрополітену і КП "ГІОЦ" (оператор е-квитка) на місці й перезапускають систему. Буде вжито всі заходи, щоб не допустити таких випадків", – повідомили в метро, вибачившись перед городянами. Коли відновлять роботу обладнання, в підземці не уточнюють.

Нагадаємо, це вже не перший збій у роботі системи. У кінці літа на станціях метрополітену стався збій системи продажу Kyiv Smart Card. Проблеми із системою тривали якраз у піковий час, коли всі пасажири їдуть на роботу. Транспортну картку не можна було поповнити у жодній касі метрополітену. У преслужбі метро нам розповіли, що вирішили проблему шляхом тимчасового продажу жетонів і поповнення зелених карт на станціях і виходах, де їх раніше перестали продавати. Однак черг все одно не вдалося уникнути.

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат з продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду.