НП у київській маршрутці: водій ледь не розчавив коляску з малюком

6 грудня 2019, 11:59
Дитина, на щастя, не постраждала

Кияни обговорюють скандальну історію, що сталася в маршрутці №545. Вона курсує за маршрутом станція метро "Дарниця" – вулиця Чавдар. Як пише на своїй сторінці Яніна Климова, нетверезий пасажир вдарив водія за те, що той віз його з відкритими дверями маршрутки. За словами жінки, за одну зупинку до цього, водій трохи не збив пішоходів на переході. Даний маршрут дуже складний, його довжина становить майже 16 кілометрів, а проїзд коштує 7 гривень.

"За ще одну зупинку до цього водій не переконався в тому, що з задніх дверей пасажири вийшли-зайшли, в дверях затиснуло коляску з дитиною, і мати була змушена бігти за маршруткою і притримувати коляску. Звичайно, знайшлися ті, хто підтримав водія: "Кожен може помилитися". Серйозно? Такі помилки і забирають життя. Куди можна скаржитися на "героя" мого поста. І чи реагує компанія-перевізник на подібні звернення? Хтось стикався?" – написала в своєму пості Яніна Климова.

В Комунальній службі перевезень КМДА сайту "Сьогодні" підтвердили, що випадок дійсно стався вчора ввечері, 5 грудня. Що ж стосується маленької дитини, який знаходився в колясці, то вона, на щастя, не постраждала.

Реклама

"Перевізник пояснює, що в "Богданах" з низькою підлогою є "мертва зона". Цей якраз місце в ямі, де низька підлога. Водієві видно в бічні дзеркала, як заходять і виходять пасажири, а в дзеркалі, яке встановлено в салоні – огляд обмежений. Людей, які збираються виходити з "ями", не видно, оскільки вони знаходяться в поглибленні і не потрапляють в зону огляду водія. Мабуть, мама з коляскою вирішила виходити останньою, а водій цього не помітив, закрив двері, затиснув коляску і почав рух. Як пояснює перевізник, встановити дзеркало по-іншому неможливо. Втім, все це не зменшує провини водія маршрутки", – розповіли нам в Комунальній службі перевезень КМДА.

У компанії, яка обслуговує даний маршрут, обіцяють провести інструктаж всіх водіїв, які працюють на таких автобусах – щоб вони були максимально уважні, коли виходять пасажири з колясками.

"Що ж стосується цього водія, то його дійсно вдарили по обличчю, але заяви в поліцію він не писав. Це був його перший день роботи на даному маршруті. Раніше він працював на інших маршрутах по місту. У пояснювальній записці керівництву він написав, що працював перший день і маршрут дуже складний, мовляв до кінця робочого дня він сильно втомився і здали нерви. Його покарали суворою доганою, позбавили премії. На роботу він вийде і буде возити пасажирів на цьому маршруті. Але тепер за ним будуть суворо наглядати. Ще одне подібне порушення і його звільнять з роботи", – повідомили в Комунальній службі перевезень КМДА.

У той же час кияни кажуть, що подібних порушень дуже багато на інших маршрутах по місту. Часто додзвонитися за телефонами керівництва перевізників, зазначеним в салоні автобусів просто неможливо. В Комунальній службі перевезень КМДА запевняють, що їх контактні телефони повинні бути у всіх салонах маршруток.

"Звертатися зі скаргами можна на телефон 15-51 і диспетчерську нашої служби – 044 489-31-60. Дзвонити можна в робочий час, поки на вулицях міста їздять маршрутки", – додають в службі.

Не так давно на проспекті Героїв Сталінграда, 4 у маршрутки під час руху відвалилася задня вісь.

Реклама

Раніше мешканець Києва став свідком того, як водій однієї зі столичних маршруток помив свій транспортний засіб водою з калюжі.