Що робити, якщо комуналка заплачена, а в квитанції – борг

12 листопада 2014, 09:09
Кияни зіткнулися з проблемами через помилки в заповненні нових квитанцій

/ Фото: Юрій Кузнєцов

Жителі столиці б'ють тривогу: деяким з них приходять квитанції по комуналці із зазначенням заборгованості, хоча насправді люди все вчасно і повністю оплатили.

Однак, панікувати не варто. "Таке може статися, якщо платежі були оплачені споживачем в останні дні місяця (29-30 числа), адже банк перераховує гроші протягом трьох днів, тому кошти, сплачені в одному місяці, можуть потрапити в наступний. В результаті в квитанціях з'являється інформація про заборгованість", – пояснює Андрій Щербина, замдиректора КП "Головний інформаційно-обчислювальний центр".

Реклама

Крім того, під час обробки нової форми квитанцій в Центрі зіткнулися з ситуацією, коли споживачі допускають при заповненні платіжок арифметичні помилки. Їх неможливо обробити, адже кінцева сума не відповідає всім блокам.

"В таких випадках в наступній платіжці ми вказуємо, що була допущена помилка, і вказуємо, куди потрібно звернутися, щоб все виправити. Якщо така ситуація сталася, необхідно подати заяву в ГІОЦ і чітко вказати призначення платежу – помилка буде виправлена. Тоді в наступному місяці заборгованості не буде. До речі, якщо люди зіпсували платіжку при заповненні, то нову можна отримати у своєму жеку або в нашій організації", – розповів чиновник.

Нагадаємо, в листопаді платіжки за комуналку знову змінилися: тепер в них три блоки для оплати за послуги.