Що потрібно зробити киянину, щоб отримати гарячі батареї і воду від "Київенерго"

13 серпня 2014, 13:29
Компанія переводить майже всіх городян на прямі договори

Щоб укласти договір на поставку гарячої води та опалення з "Київенерго", необхідно звернутися в один з 12 центрів обслуговування. Фото: www.youtube.com

З 1 вересня "Київенерго" починає переведення 75% будинків столиці на прямі договори на поставку опалення та гарячої води. Нововведення вводять через прийнятий у квітні закон №1198 "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії". Про це заявив виконавчий директор "Київенерго" Юрій Магера.

"Компанія "Київенерго" переходить на прямі договори з мешканцями будинків Києва щодо центрального опалення та постачання гарячої води. Ми також беремо на себе відповідальність за перевірку лічильників гарячої води і теплової енергії, в тарифі передбачено 3% на витрати на їх перевірку", – каже Магера.

Реклама

Раніше жителі Києва платили за опалення і гарячу воду ЖЕКам, а ті вже перераховували кошти "Київенерго", будучи посередниками. З переходом на прямі договори роль домоуправлінь звузиться до контролю над внутрішньобудинковими мережами, а городяни будуть розуміти, куди звертатися у випадку будь-якої поломки.

За словами комерційного директора "Київенерго" Євгена Бушми, планується перевести близько 7100 будинків на прямі договори з компанією. Це близько 700 тисяч квартир і приблизно 75% від загального житлового фонду міста.

"Неможливо одночасно перевести на прямі договори 700 тисяч квартир. Тому переведення робитиметься поетапно, впродовж 2014-2015 років", – зазначає Бушма. І додає, що з приводу укладання прямих договорів спочатку варто звертатися пільговим категоріям населення, щоб за ними змогли зберегти існуючі пільги на наступний рік. Інші можуть приходити протягом наступного року, щоб не створювати черги.

Реклама

Для того, щоб укласти договір на поставку гарячої води та опалення з "Київенерго", необхідно звернутися в один з 12 центрів обслуговування в місті. Можливо, найближчим часом "Київенерго" введе систему запису в електронну чергу – тоді киянин буде точно знати, коли йому приходити в центр обслуговування.

В центр обслуговування потрібно принести паспорт та його копію, ідентифікаційний код і його копію, а також документи на право власності на квартиру. Якщо є лічильник, потрібно принести технічну документацію на нього. Пільговим категоріям населення потрібно принести також форму №3 з ЖЕКу та документи, які підтверджують право на пільги.

Перевірити, чи потрібно укладати прямий договір з "Київенерго" і чи є компанія виконавцем послуг по якомусь дому, можна на сайті "Київенерго", вбивши адресу свого будинку, а також зателефонувавши до кол-центр (15-88), де оператор перевірить інформацію.

Реклама

У разі, якщо городянин не захоче укладати договір з "Київенерго" і не буде платити за опалення і гарячу воду, відключати батареї в опалювальний сезон не будуть.

"З правової точки зору "Київенерго" все одно надає послуги, в цьому випадку – опалення та гарячого водопостачання. Якщо споживач не платить,"Київенерго" буде звертатися до суду, – каже керівник департаменту загальноправової роботи "Київенерго" Віктор Голубенко. – Але чинним законодавством не передбачене відключення опалення споживача в опалювальний період. А для відключення гарячої води потрібні певні технічні можливості".