"Домашній магазин" від мережі "АТБ"

22 лютого 2019, 15:02
Для багатьох мешканців Київщини маркети найпотужнішої та найрозвиненішої торговельної компанії стали добрими друзями

Тут вони не лише здійснюють покупки, а й отримують задоволення від цього процесу. Адже впевнені в якості продуктів, рівні обслуговування та доступних цінах

Понад 3,5 мільйони українців щоденно відвідують "АТБ" з метою придбати продукти. Роблять це вони у 993 маркетах цієї мережі, що працює у 23 регіонах нашої країни. Чимало серед прихильників компанії і мешканців Київщини. Адже в нашій області вона є однією з найрозвиненіших та найрозгалуженіших мереж, чи не головним "домашнім" магазином. Спробуємо разом відповісти на питання про причини популярності "АТБ".

Реклама

По-перше, успіх компанії зумовлений вдало обраним форматом, який був упроваджений засновниками мережі багато років тому. "Вже у 2000-х роках мережа "АТБ" першою в Україні запровадила нову систему самообслуговування у форматі "дискаунтер". Цей формат був незвичним для співвітчизників, хоча за кордоном він досить популярний. Ідеться про магазини з широким асортиментом товарів за оптовими цінами", – пояснює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ "АТБ-маркет".

По-друге, компанія ґрунтовно адаптувала формат "дискаунтер" відповідно до потреб українського споживача. Ті співвітчизники, хто бував за кордоном, безпомилково назвуть головну відмінність між "АТБ" та, приміром, Lidl або Aldi. Якщо в Європі дискаунтери зазвичай винесені на міську околицю і до них необхідно добиратися автівкою, то українцям усі переваги зазначеного формату доступні чи не в сусідньому дворі. Це дійсно "домашній" магазин не тільки за своєю атмосферою і впевненістю в безпеці продукції, але й з точки зору розташування. Ще однією відмінністю від західних аналогів можна сміливо вважати асортимент. Традиційний європейський дискаунтер значно обмежує свого покупця у виборі продукції. "АТБ" розвивається в зовсім протилежному напрямі. Щоб це зрозуміти, достатньо згадати про асортимент українських маркетів, що пропонує більше 3500 товарних позицій. Причому понад 800 найменувань з них – це так звані власні торгові марки, тобто їх продають тільки в "АТБ" (наприклад, "De Luxe Foods & Goods Selected", "Своя лінія", "Розумний вибір", "Спецзамовлення АТБ").

Реклама

По-третє, важливу роль у побудові успішної мережі відіграли й основи управління бізнесом, який є повністю стандартизованим для абсолютно всіх торгових точок, незалежно від регіону розташування. "Кожен наш клієнт, відвідуючи магазин, бачить тільки охоронців, касирів, працівників залу, консультантів. Але це лише мала частина великого колективу, який обслуговує торгову точку. Нині в "АТБ" працюють понад 50 тис. осіб. Це означає, що на обслуговування кожного маркету приходиться до півсотні співробітників", – розповідає Оксана Молодцеватова, директор служби управління регіонами ТОВ "АТБ-маркет". За її словами, ідеться про водіїв, вантажників, керівників підрозділів, бухгалтерів, контролерів якості товарів, працівників розподільчих центрів і лабораторій, лекторів в освітніх центрах компанії та ін. Усі ці люди – основа успішної роботи як окремого магазину, так і підприємства загалом. Іншими словами, це великий і дружний колектив однодумців, які працюють на благо кожного покупця.

Тож кияни та мешканці області це відчувають. Та голосують за "АТБ" власними гаманцями. І роблять це найближче до власних домівок, укотре підтверджуючи, що торговельні представництва цієї мережі – це справжні "домашні магазини".