"Їжа з сюрпризом": як покарати кафе за неякісне обслуговування

14 лютого 2019, 21:03
Відвідувачі скаржаться на пакети в сирниках і пісок у піці

Замовили в кафе сирники на сніданок, а бонусом отримали шматок целофану в блюді: в столиці клієнтку нагодували їжею з "сюрпризом". Так, днями Наталя зайшла поїсти в кафе. Каже, сподівалася на смачний сніданок, а отримала неприємний сюрприз.

Реклама

Замість того, щоб покликати адміністрацію, офіціант просто забрав блюдо.

"Про що тут можна говорити! У мене в їжі клейонка, якийсь пакет. Мені їх нібито переробили, принесли нові, свіжі, я з'їла кілька штук, але чесно – після цього випадку вже не було настрою, вже був зіпсований день ну, і власне, думка про цей заклад вже була зіпсована", – говорить Наталія Дубовик.

Як виявилося, на якість їжі в кафе скаржиться не тільки Наталя.

"Замовила піцу додому. Відкрили – впали від рівня сервіровки. Як свиням кинули. І це при тому, що замовляли подвійну моцарелу. Подзвонила диспетчеру, повернула, кур'єр повернув гроші. Попереднього разу привезли піцу з непомитою зеленню: тріщав пісочок на язику", – поскаржилася інша клієнтка ресторану.

У самому закладі запевняють: над поліпшенням сервісу там працюють, а ситуацію з Наталчиним сніданком адміністратор контролює особисто.

Реклама

"Проводимо розслідування з приводу цієї ситуації, щоб точно знати, як це могло статися і що ми можемо зробити для того, щоб не було повторно. Також, за два тижні, як все вирішиться – ми вам повідомимо", – говорить Євгенія, адміністратор кафе .

Відшкодувати моральний збиток у такій ситуації можна. Втім, потрібно мати докази.

"Необхідно мати документи про суб'єкта підприємницької діяльності. Ці документи є в куточку споживача. Підходите, берете це свідоцтво, фотографуєте і бажано, щоб у вас був чек – це вам все допоможе для написання скарги до контролюючого органу, для виходу на позапланову перевірку", – пояснює Максим Несмєянов, виконавчий директор спілки споживачів України.

Експерт каже: приватні кафе зараз держава не контролює. Тому єдиний спосіб вплинути на якість – активність самих клієнтів.

Раніше ми писали про те, що під Києвом сім'я вирішила поміняти вікна на металопластикові, коли їм запропонували вигідну ціну, та ще й в кредит. Розібралися тільки вдома, коли зрозуміли, що вікна їм обійдуться в космічну суму, тому що підписалися на позику під 160 відсотків річних. У Союзі споживачів радять не довіряти рекламі і вигідним знижкам, особливо з рук, а звертатися до перевірених фірм.

Реклама