Експерт пояснив, чому у Кличка не падає рейтинг

27 червня 2017, 17:38
На тлі зниження рівня довіри до всіх українських політиків, яке фіксують соціологи, особистий рейтинг мера Києва залишається на колишньому рівні

Володимир Кличко Фото AFP

Згідно з результатами соціологічного опитування, проведеного соціологічною групою "Рейтинг", більше 70% респондентів готові взяти участь у виборах мера Києва, якщо вони відбудуться найближчим часом.

При цьому за Володимира Кличка готові віддати свій голос 39,4% тих, хто має намір голосувати. За Борислава Березу проголосували б 8,5%, за Володимира Бондаренко – 5,9%, за Олександра Омельченка – 4,6%, за Тетяну Монтян – 2,4%. Рейтинг інших кандидатів – нижче 2%. Не визначились зі своїми електоральними уподобаннями чверть опитаних.

Реклама

За словами кандидата соціологічних наук Олексія Боровського, показник рейтингу київського мера (більше 40%) повністю повторює результат голосування киян на виборах мера в 2015 році, коли за Кличка проголосували 40,6% виборців.

"Такої динаміки немає ні у одного з відомих українських політиків. На тлі зниження рівня довіри до всіх українських політиків, яке фіксують соціологи, особистий рейтинг мера Києва залишається на колишньому рівні. Це результат насамперед оцінки його діяльності за два роки на посаді мера столиці. Політичні заяви опонентів або ставлення до Кличка можуть бути різними, але цифри говорять самі за себе", – коментує експерт.

Зараз, відзначає Боровський, опитування демонструє, що більше 40% киян задоволені роботою Кличко. У порівнянні з даними 2016 року кількість задоволених діяльністю мера Києва виросла з 35% до 43%. До того ж підтримка мера є стабільною у всіх вікових групах серед опитаних.

Реклама

"Це говорить про те, що діяльність Кличко підходить різним групам жителів в столиці, як молоді, так і людям з віком. Більш того, на тлі погіршення ситуації в країні в цілому жителі столиці протиставляють загальним проблемам свої оцінки і відчуття того, що вони бачать в Києві. А в столиці життя значно краще, ніж на периферії. І плюс за два роки після останніх виборів в столиці все ж відбулися певні позитивні зміни, це не якісь супер-реформи, але як показує соціологія ці зміни жителі столиці відчувають і пов'язуючи ють з діяльністю В. Кличко на посаді мера столиці".

Всього опитано 826 респондентів. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонах і типом поселення. Метод проведення опитування – особисте формалізоване інтерв'ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження – не більше 3,4%. Соціологічне опитування проводилося з 22 по 31 травня 2017 року.