Експерт: "Рекламна кампанія Берези суперечить законам логіки"

21 жовтня 2015, 14:41
Рекламну кампанію Борислава Берези можна вважати яскравим прикладом невдалої виборчої кампанії, яка суперечить законам логіки. Про це заявив директор всеукраїнської громадської організації "Комітет виборців України" Олексій Кошель.

За словами експерта, передвиборну програму цього кандидата на пост мера столиці слід розглядати як наочний посібник того, як її проводити не слід. Олексій Кошель констатував, що основною помилкою стало те, що, незважаючи на втому українців від постійного напруження і війни, Береза намагається завоювати симпатії киян войовничої стилістикою і риторикою.

"Традиційно під час виборів політики намагаються показати себе з кращого боку. На плакатах вони зображують себе на тлі історичних місць, символів, неба або полів саме тому, що агресія завжди відштовхує. Я не пам'ятаю, щоб агресивна виборча кампанія, яка будується на негативній стилістиці, хоч де-небудь у світі дала результат. Агресивні гасла, зображення блискавки, темний фон – все це ніяк не сприяє позитивному сприйняттю. Навіть коли кандидат звітує про свої успіхи, про закриття залів ігрових апаратів, через стилістику кампанії, це все одно не сприймається в позитивній тональності..." – зазначив Олексій Кошель.

Реклама

Аналізуючи передвиборну кампанію Борислава Берези, експерт зазначив, що гасла київського радикала також залишають бажати кращого.

"Якщо говорити про кандидата Березу, то у мене складається враження, що його піар-штаб вибрав невідповідні постулати для кампанії. Адже якщо кандидат на бордах пропонує проголосувати за "план Б для Києва", то, природно, виборець хоче побачити цей план. Він хоче знати, чим "план А" відрізняється від "плану Б", в чому його специфіка? Кандидат говорить про наявність "плану Б", але фактично не пропонує виборцям план розвитку Києва, не дає відповіді, якими будуть нові транспортні розв'язки, як будуть вирішаться питання забудови історичного центру, і на ряд інших, важливих для киян питань. Саме чіткі та змістовні плани, програми, стратегії повинні бути важливою складовою виборчих кампаній. На жаль, про це забуває більше 80% кандидатів, які, за нашими підрахунками, йдуть на місцеві вибори-2015 без програм. У результаті вибори, замість конкуренції ідей і програм, перетворюються на конкуренцію дизайнерів бордів та авторів передвиборних гасел, які, як показує кампанія в Києві, часто бувають сумнівної якості", – заявив він.

Джерело : http://www.rbc.ua

Реклама