Європейський лідер DIY-ринку "Леруа Мерлен" відкриє новий будівельний гіпермаркет у Києві

6 вересня 2017, 15:52
7 вересня у Києві відкриється четвертий гіпермаркет французької мережі "Леруа Мерлен" (Leroy Merlin). Компанія входить у число найбільших європейських DIY-рітейлерів (англ. Do it yourself – "зроби сам") та спеціалізується на продажу товарів для будівництва, ремонту, декору помешкання та саду. Відтепер облаштування оселі або дачі стане ще доступнішим для кожного киянина.

Новий гіпермаркет загальною площею 10 200 кв м буде розташований у районі Києва зі жвавим трафіком та зручною транспортною розв’язкою – за адресою: вулиця Кільцева дорога, 12. Магазин пропонує понад 35 000 найменувань товарів на торговій площі 8 200 кв м за цінами, що нижчі ринкових у середньому на 5-10%, адже гасло бізнес-концепції компанії – це "Низькі ціни – щодня". За умови низьких цінових пропозицій відсутня необхідність проводити заохочувальні акції, розпродажі та дисконтні програми, а покупці гіпермаркетів мережі переконані, що лояльні ціни є однією з головних конкурентних переваг "Леруа Мерлен". Компанії вдалося реалізувати таку концепцію завдяки величезному товарообігу, ефективній роботі постачальників та розвитку власних торгівельних марок. Покупці не змушені переплачувати за бренди, адже вони платять лише за високу якість товарів. Вкрай важливим фактором є те, що усі товари можна придбати під одним дахом та у комфортних умовах.

На великій території гіпермаркету розміщені групи товарів, що знадобляться вам для реконструкції, ремонту або декору помешкання, дачі чи саду. Тут ви знайдете будівельні матеріали та інструменти, електротовари, вироби з металу, освітлювальні та опалювальні прилади, лаки та фарби, кахель та покриття для підлоги, техніку та сантехніку, а також елементи декору та безліч інших необхідних товарів.

Реклама

Величезний вибір вражає уяву, проте кваліфіковані співробітники допоможуть зорієнтуватися у такому розмаїтті привабливих пропозицій. Більш ніж 100 осіб персоналу заздалегідь пройшли спеціальну підготовку та вже готові надавати вичерпні консультації, фахову підтримку та допомогу у вирішенні будь-яких питань, що можуть виникнути у відвідувачів. Для якісного обслуговування покупців у гіпермаркеті одночасно працює 10 кас, 1 з яких призначена для обробки онлайн замовлень. Також усі клієнти матимуть можливість отримати консультаційну підтримку та допомогу з питань обслуговування до, під час та після здійснення покупки, скориставшись послугами контакт-центру, що вже розпочав свою роботу. Крім того, для зручності відвідувачів працюватиме ще декілька зручних сервісів: затишне кафе на території гіпермаркету, де можна відпочити та підкріпитися у приємній атмосфері, а також безкоштовна автомобільна паркова на 250 паркувальних місць.

На українському ринку "Леруа Мерлен Україна" працює з 2008 року, а перший гіпермаркет у Києві привітав відвідувачів 18 листопада 2010 року. Уже наприкінці 2013 року запрацював другий, а у березні 2014 року – третій гіпермаркет. 7 вересня 2017 року відбудеться урочисте відкриття четвертого торгового об’єкту.

Компанія "Леруа Мерлен" має багаторічну історію розвитку, починаючи з 1923 року. З невеликої крамнички у французькому місті Не-ле-Мін компанія розширилася до масштабів великої мережі роздрібної торгівлі, що налічує 407 гіпермаркетів по усьому світу. Сьогодні вона займає 1 місце у Європі та 3 місце у світі за рівнем товарообігу, а у 2016 році  утримувала лідерські позиції за тими ж показниками на ринках Франції, Іспанії, Італії, Португалії, Бразилії та Румунії.

Реклама

"Леруа Мерлен" входить до складу міжнародної холдингової групи ADEO. Починаючи з 2007 року, група щорічно інвестує у власний розвиток, завдяки чому за цей період було відкрито 366 нових магазинів, а кількість співробітників виросла до майже 100 000 осіб. ADEO об’єднує 35 автономних компаній у 12 країнах Європи, Азії та Південної Америки. Усі вони зробили внесок у створення та розвиток 14 власних брендів.