"Євробачення-2017" Києві: готують незвичайну символіку і туркарти

22 грудня 2016, 10:59
Для конкурсу вже шукають волонтерів та рекламують Київ

Символіка. До конкурсу в Києві встановлять незвичайні арт-об'єкти і оновлять туристичну навігацію

Столиця продовжує готуватися до проведення міжнародного пісенного конкурсу "Євробачення-2017", який відбудеться в Києві в травні наступного року. Днями НТКУ, мовник-організатор Євробачення, почала відбір волонтерів для роботи під час конкурсу. Як запевняють в НТКУ, стати волонтером може кожен бажаючий, кому виповнилося 18 років. Основні вимоги – добре володіння англійською або іншими іноземними мовами і активна життєва позиція.

АНКЕТИ. За словами Вікторії Романової, виконавчого продюсера "Євробачення-2017", буде відібрано 750 волонтерів, які допоможуть іноземцям почуватися комфортно в Києві. "За перші три дні ми отримали 2900 анкет. І їх кількість постійно зростає. Наприклад, найстаршому кандидату – 64 роки, він за фахом дизайнер, родом з Великої Британії. Свої анкети подали також жителі США, Латвії, Іспанії, Португалії, Австрії, Польщі , Ізраїлю. Їх чекає відбір, що складається з співбесіди і тестування на знання англійської. Вибраних волонтерів також чекають спеціальні тренінги", – говорить "Сегодня" Романова.

Реклама

Щоб стати волонтером, необхідно до 17 лютого заповнити анкету (розміщена на сайті КМДА), в якій вказати свої особисті дані, рівень знання англійської і розповісти про себе. Працюватимуть волонтери з артистами, ЗМІ, іноземними делегаціями, в фан-зонах.

ЦЕНТРИ ТА КАРТКИ. Чекає багато нововведень і на туристів, які приїдуть до Києва. За словами Антона Тараненка, начальника управління туризму КМДА, цього року відкриються туристичні інформцентри в аеропортах "Київ" (Жуляни) і "Бориспіль". Там кожен турист зможе отримати всю інформацію про Київ: як дістатися до готелю, яким видом транспорту скористатися, чим зайнятися в місті, як вибрати і замовити вподобану екскурсію.

"Працівники центрів порекомендують всі туристичні продукти столиці: від екскурсій до музеїв до відвідування Межигір'я і Чорнобиля", – говорить Тараненко. Також очікується, що в цих центрах можуть поширяться travelcard – дисконтні картки для туристів. "Проект буде реалізований наступного року. Власники таких карток зможуть користуватися столичним метро (буде включено кілька поїздок), а також знижками до музеїв, на фестивалі, на поїздки на екскурсійному автобусі. Ціна карти залежатиме від її наповнення, орієнтовно стартуватиме з $ 15", – пояснює Тараненко.

Реклама

З початку року почнуть оновлювати і турнавігацію столиці (покажчики, пілони) і встановлювати арт-об'єкти, присвячені конкурсу. Планується розмістити на в'їздах до столиці символіку Євробачення. "Так само ми запустили рекламну кампанію – "Київ – місто, що приймає Євробачення" – спецжурнали з інформацією про місто вже роздають на бортах провідних авіакомпаній, що виконують рейси до Києва", – пояснює Тараненко.

ЛОГОТИП. В НТКУ обіцяють вразити всіх запам'ятовуються логотипом, слоганом і темою конкурсу, правда, презентують їх тільки в січні наступного року. "Ми вибрали неординарну ідею, пов'язану з національними традиціями України", – каже Романова.

Стосовно ж місця, де відбудеться офіційна церемонія відкриття конкурсу, то зараз розглядається кілька варіантів. "Поки ще працюємо над ідеєю, бюджетом. Така ж ситуація з розміщенням фан-зон та благоустроєм територій", – пояснює виконавчий продюсер конкурсу. Презентують наступного року і остаточний дизайн сцени в МВЦ на Броварському проспекті. Кількість глядацьких місць залежатиме від розстановки трибун, точна схема яких ще розробляється.