Гаряча лінія КМДА: кияни найчастіше нарікають на ЖКГ, транспорт і медицину

13 листопада 2018, 09:38
Городяни стали частіше телефонувати до кол-центру міськадміністрації 1551

Фото: grodnonews.by

Жителі столиці стали частіше звертатися до кол-центру Київської міської державної адміністрації. У мерії нам розповіли, що з початку року в Контактному центру 1551 прийняли понад 652 тисячі звернень. Тобто близько 65 тис. на місяць або більше 2 тис. на день.

Кількість людей, які телефонують і пишуть на 1551, порівняно з минулим роком зросла на цілих 30 тисяч: за аналогічний період 2017 року співробітники контактного центру прийняли 621 091 звернення. Як нещодавно зазначив голова апарату КМДА Дмитро Загуменний, це свідчить про зростання довіри мешканців до сервісу. Але не виключена й інша причина – проблем стало більше.

Реклама

Хто телефонує. Найчастіше цього року до кол-центру зверталися жителі Святошинського району. Щоправда, зазначимо, що це один з найбільших районів столиці як за площею, так і за кількістю населення, хоча і не найбільший. Також в лідерах – Солом'янський і Шевченківський райони. Найменше листів і дзвінків надійшло з Печерського (найменшого), Голосіївського і Подільського районів. Стосовно тематики, то переважна більшість звернень стосуються житлово-комунального господарства – 61,9%, сфери транспорту – трохи більше 4%, близько 1% – медицини.

За прикладами далеко ходити не потрібно. Тільки вчора на сайті контактного центру ми побачили багато скарг, що стосуються опалення, ремонтів теплотрас і під'їздів, сміття.

Реклама

Без результату. Часто кияни скаржаться не тільки до 1551, але і на роботу цієї служби.

"Ледве теплі батареї, 1551 не відповідає, мелодія тільки грає. Вони що, вихідний собі влаштували?" – поскаржилася вчора мешканка Солом'янського району.

У мерії кажуть, що початок опалювального сезону – завжди гаряча пора, коли кількість звернень зростає. У контактному центрі ж працює всього 122 людини, і з них тільки 63 фахівця приймають звернення від громадян на номер 1551. До речі, 100%-вий спосіб "достукатися" – відправити скаргу через особистий кабінет на сайті. Також жителі нарікають, що дзвінок до кол-центру – не завжди гарантія, що проблема буде вирішена. А іноді є результат, але в кол-центрі про це не знають.

"Ми живемо на останньому поверсі, і дах постійно протікав. Заливало стелю в кімнаті, стіну. Минулого року я написала звернення до 1551 і отримала відповідь, що вирішення питання "вимагає додаткового фінансування". Дірки співробітники ЖЕКу просто підмазали. Цього року влітку потопи почалися знову, я знову поскаржилася до кол-центру і отримала ідентичну відповідь. Наприкінці літа приїхала бригада і нам повністю відремонтували дах! Проте в особистому кабінеті на мій лист досі висить статус, що потрібні додаткові гроші", – розповіла "Сегодня" мешканка Святошинського району Валентинаа.

Скандал. Місяць тому контактний центр "засвітився" у скандалі. Киянка Наталія Коптенкова в соцмережах поскаржилася на розголошення особистих даних жителів. За її словами, до поліклінік були надіслані списки людей, які скаржаться на роботу комунальних служб. Медперсонал нібито повинен був провести бесіди з незадоволеними. У КМДА після розголосу створили спецкомісію, вона вже зробила свої висновки.

Реклама

"Встановили, що в КБУ "Контактний центр міста Києва" не формувалися списки громадян. Вони були сформовані в Шевченківській РДА на усне доручення заступника голови району під час наради з керівниками КП та підрозділів, які займаються ЖКГ. Ким і з якою метою вони були передані до "Центру первинної медико-санітарної допомоги №3", встановити не вдалося", – повідомили "Сегодня" в мерії.

За підсумками розслідування комісія запропонувала доручити голові Шевченківської РДА провести перевірку дотримання співробітниками законодавства про захист персональних даних, а винних притягти до дисциплінарної відповідальності (в тому числі йдеться про звільнення). Також був вердикт направити матеріали до поліції, а керівників Шевченківської РДА позбавити премії до кінця року.

Нагадаємо, кияни вимагають від Київради безкоштовно надавати гарячу воду. До депутатів звернулися з петицією про справедливість.