Як працюватиме новий інтернет-портал МАФів від КМДА (оновлено)

23 вересня 2014, 13:51
Підприємці повинні будуть зареєструвати свої кіоски на сайті

Щоб внести дані про свої МАФи в інтернет-портал, підприємець повинен завести на сайті особистий кабінет / Фото: Сергій Ніколаєв

Київміськадміністрація запускає новий інтернет-портал, який повинен допомогти впорядкувати численні ларьки у столиці. Про це заявив заступник директора Департаменту містобудування та архітектури КМДА, начальник Служби містобудівного кадастру Андрій Вавриш.

"Якщо сьогодні рішення буде прийнято, ми запустимо роботу сторінки. Ми переходимо до повної публічності – всі договори і документи будуть у відкритому доступі. Також буде видно протокольне рішення комісії, хто і як проголосував. Взаємний і відкритий процес дозволить раз і назавжди поховати підземні ігри", – каже Вавриш.

Реклама

Він відзначає, що вкрай важливо, щоб численні скарги громадян на МАФи не стали своєрідним механізмом вендети одних підприємців проти інших, за допомогою яких будуть демонтувати кіоски. Тому в КМДА створено спеціальну комісію, яка розглядатиме звернення громадян і приймати рішення.

Щоб внести дані про свої МАФи в інтернет-портал, підприємець повинен завести на сайті особистий кабінет – на цьому етапі необхідно вказати прізвище, ім'я, телефон і пошту. Далі на мапі (там розміщений знімок з космосу) необхідно зазначити, де стоїть його МАФ. На цьому етапі потрібно вказати адресу ларька, габарити, які послуги він надає, і завантажити фотографії з чотирьох сторін навколо споруди. Також потрібно вказати, чи оплачував підприємець пайову участь в 2012-2013 роках, вказати, чи є договір оренди, фізична особа або підприємство, та докласти відповідні відскановані документи.

З того моменту, як підприємець подав таку заявку, протягом 30 хвилин йому приходить відповідь з ортофотознімком (топографічним фотознімком) кіоску. Протягом трьох днів КМДА розглядає звернення і дає дозвіл на роботу ларька – договір пайової участі. Причин для відмови видачі дозволу може бути декілька: якщо МАФу немає в ортофотопланів міста, якщо ларьок встановлений в 20-метровій зоні навколо виходів з метро або переходів, у разі зазначення недостовірної інформації (наприклад, якщо власник повідомляє, що продає квіти, а на самому ділі продає алкоголь) або надання неповного пакета документів, а також згідно з визначеним рішенням комісії з очищення деяких зон від МАФів. Приміром, якщо голова районної адміністрації довів комісії, що в якомусь парку необхідно демонтувати кіоски через сміття і близькість до дитячого майданчика.

Реклама

Після отримання договору, власник повинен буде сплатити суму пайової участі в банку або ж з допомогти онлайн-банкінгу. Свідоцтво про оплату потрібно буде приклеїти на чільне місце на МАФі разом з його знімком з ортофотоплану.

Вавриш також відзначає, що створити свій особистий кабінет на новому сайті можна буде в кожній районній адміністрації. "В кожній районній адміністрації буде спеціальний дозвільний центр, де підприємцю допомагатимуть створити особистий кабінет, якщо у нього, наприклад, немає комп'ютера. Ми це робимо, щоб економити час людей, щоб вони не стояли в чергах з купою паперів", – підкреслив він.

У свою чергу, глава Асоціації власників малого та середнього бізнесу Києва "Центр" Руслан Соболь вважає, що ініціатива КМДА з укладення договорів пайової участі власниками МАФів через інтернет – правильна. "Механізм дуже правильний, сама ідея подачі документів онлайн – прекрасна. Але абсолютно не видно, як вони будуть оброблятися, – все в тіні: карта аерофотозйомки, обмеження тощо. Те, що вони кажуть, що це все буде здійснюватися автоматично – я впевнений, що це брехня. Швидше за все, будуть сидіти "фахівці" і вибирати, кому дати документи, а кому ні", – вважає Соболь.