Як отримати консультацію з електропостачання в Києві

7 травня 2018, 15:57
"ДТЕК Київські Електромережі" ввело нову послугу в соціальній мережі

/ Фото: Юрій Кузнєцов

Починаючи з травня 2018 жителі столиці можуть отримати консультації з електропостачання в восьми центрах обслуговування "ДТЕК Київські Електромережі" за адресами:

  • вул. Мельникова, 31;
  • вул. Жилянська, 83/53;
  • вул. М. Тимошенка, 18;
  • вул. М. Закревського, 14;
  • вул. Бориспільська, 6-А;
  • вул. Драгоманова, 40-С;
  • пр-т Голосіївський, 30-Б;
  • вул. Вільямса, 3/7.

Графік роботи можна подивитися на сайті компанії.

Реклама

Отримати інформаційно-консультаційні послуги також можна:

  • в контакт-центрі "ДТЕК Київські Електромережі" за номером 1588 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних Vodafone і "Київстар") або 0-800-50-1588 (безкоштовно для стаціонарних і мобільних);
  • в Особистому кабінеті з електропостачання;
  • за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті компанії;
  • за допомогою нового сервісу – онлайн-консультації на Facebook-сторінці "ДТЕК Київські Електромережі".

Тепер клієнти можуть швидко і зручно через інтернет можуть отримати консультацію або замовити послугу по електроенергії в чаті Facebook-сторінки "ДТЕК Київські Електромережі".

Запрошуємо киян перевірити, як працює нова функція, і розповісти про ще один зручний спосіб обслуговування друзям і знайомим!

Реклама

Нагадаємо, з 1 березня споживачів електроенергії в м. Києві обслуговує ЗАТ "ДТЕК Київські Електромережі". Зміна постачальника електроенергії сталася в рамках виконання ПАТ "Київенерго" закону "Про ринок електричної енергії", ухваленого в 2017 році. Він зобов'язує всі українські обленерго в грудні 2018 провести поділ функцій генерації, передачі і постачання електроенергії шляхом їх передачі знову компаніям.