Як у Києві розсипається міст Патона: фото

3 липня 2019, 15:47
У деяких місцях металева огорожа відвалилася від основної конструкції

/ Фото: Олександр Марущак, Сьогодні

Столичний міст Патона продовжує руйнуватися. Особливо страждають перила мосту, прикрашені ще з 1953 року (рік побудови) металевими радянськими зірками, колоссям і виноградом. "Сьогодні" спеціально прогулялася тротуаром мосту Патона, загальна довжина якого становить 1 543 метри.

У деяких місцях металева огорожа відвалилася від основної конструкції, зірки вкрилися іржею, а в одному місці зірку закрили знаком із зображенням герба Києва.

Реклама

/ Фото: Сьогодні

З перил практично по всьому мосту зникли металеві шишки, які розміщувалися поверх перил, і великі частини у вигляді грон винограду, колосків. А в трьох місцях з перил зняли металеві панелі довжиною до двох метрів і замінили дерев'яними брусками, пофарбувавши під загальний колір поручнів. Стан моста пригнічує, в двох місцях є великі діри в асфальті, крізь які видно воду.

Реклама
/ Фото: Олександр Марущак, Сьогодні

За роз'ясненнями "Сьогодні" звернулися до КП "Київавтошляхміст", яке займається утриманням столичних мостів. Виявляється, що найближчим часом ніхто не планує ремонтувати міст Патона.

"Питання, що стосується термінів виконання робіт з реконструкції моста імені Є.О. Патона через річку Дніпро, не вирішене. Проектно-кошторисна документації на реконструкцію не розроблена", – повідомив "Сьогодні" Богдан Кобернюк, в.о. начальника КП "Київавтошляхміст", додавши, що підприємство займається тільки утриманням моста, а рішення про ремонт ухвалює місто.

"Технічний стан мосту Патона на даний момент оцінюється як непрацездатний і спорудження працює в обмеженому режимі щодо вантажопідйомності. Основні причини виникнення дефектів на конструкціях моста – це порушення термінів проведення ремонтних робіт, які були пов'язані з недостатнім або взагалі з відсутністю фінансування в різні роки", – підкреслює Кобернюк.

У КП "Київавтошляхміст" нагадують, що в 2011-2012 роках на мосту Патона були проведені роботи з ремонту тротуарів. Тоді замінили старі тротуарні плити на нові залізобетонні, посилили стовпи освітлення.

Реклама

Що ж стосується руйнування перил, то на підприємстві запевняють, що чавунна огорожа знаходиться в непридатному стані, через фізичне старіння.

"Ресурс експлуатації перил мосту Патона становить 20 років, що втричі менше за вік моста", – додають в КП "Київавтошляхміст".

Там зазначають, що питання з подальшою долею перильного огородження моста теж не вирішене, ремонтувати його ніхто не збирається, а чи залишаться на мосту Патона радянські зірки, повинна вирішити Київрада в рамках декомунізації.

Нагадаємо, що в Києві до кінця року повністю перекрили рух на половині шляхопроводу на стику проспекту Комарова і Леся Курбаса (біля платформи "Борщагівка" та станції швидкісного трамвая "Сім'ї Сосніних"), що веде в бік центру міста.

Також в Києві вже кілька місяців тривають роботи по знесенню і зведенню нового Шулявського шляхопроводу. Новини "Сьогодні" повідомляли, що раніше на майданчику почали збирати першу пролітну металеву конструкцію шляхопроводу довжиною в 20-25 метрів. З таких прольотів до кінця року обіцяють зібрати міст. Збірка конструкції прольоту поки триває. Пізніше за допомогою крана її встановлять на готові опори моста.