Як у Києві скаржитися на роботу маршруток

15 жовтня 2014, 08:58
Водії відмовляються возити пенсіонерів безкоштовно

За хамство водіїв маршруток каратимуть

У Києві на вулиці Васильківській людей перевозять тільки маршрутки. Але водії далеко не завжди хочуть перевозити пільговиків безкоштовно, скаржаться кияни. "У маршрутці №208 мені не раз відмовляли у проїзді, а він коштує 3 грн!", – розповів пенсіонер Анатолій Логовський.

У комунальній службі перевезень кажуть, що за такі дії маршрутників можуть покарати. "Що стосується відмови перевозити пільговиків за маршрутом №208, то ми проведемо перевірку на маршруті – адже це комунальна маршрутка. Возити людей похилого віку і пільговиків водії автобусів зобов'язані, а за грубість відносно літніх людей вони повинні нести відповідальність", – говорить Сергій Савтирь, начальник служби комунальних перевезень.

На незадовільну роботу транспортників можна поскаржитися, а також внести свої пропозиції щодо поліпшення якості роботи транспорту в Контактний центр КМДА за телефоном 15-51, або на гарячу лінію департаменту транспортної інфраструктури КМДА по телефону 202-63-18. Кожна скарга буде розглянута.

Між тим, незабаром у місті з'являться нові автобусні маршрути. "Зараз департамент транспортної інраструктури КМДА розробляє нові маршрути по всьому Києву. Так, скоро на Оболоні, Харківському масиві, Позняках з'являться нові трамвайні і автобусні маршрути. Городяни можуть вносити свої пропозиції щодо вдосконалення транспортної сфери в інших районах міста", – розповів Сергій Савтирь.