Яким буде трамвай на Троєщину

30 квітня 2014, 07:02
За однією з пропозицій, трамвай курсуватиме від вул. Бальзака на Поділ

/ Фото: Юрій Кузнєцов

/ Фото: Юрій Кузнєцов

Реклама

Влада планує запустити на Троєщину швидкісний трамвай замість метро. Проект тільки розробляється, але відомо, що шлях трамвая буде проходити через недобудований Подільсько-Воскресенський міст, на завершення якого необхідно ще близько 4,7 млрд грн. "Трамвай запустимо там, де мав проходити метрополітен. Але про терміни поки говорити рано, потрібно завершити будівництво моста", – розповів "Сегодня" заступник голови КМДА Михайло Костюк.

ШЛЯХ НА ПОДІЛ. За словами Костюка, на запуск метро на Троєщину потрібно близько 18 млрд грн. Але таких грошей у міста немає, тому реалізація проекту може затягнутися на роки, і в підсумку довелося шукати альтернативу подешевше. "Технічно запустити трамвай можливо. Якщо будуть гроші, проект можна реалізувати за 1,5-2 роки, а обійдеться він в 7-8 млрд грн, (включаючи закінчення будівництва мосту. – Авт.)", – розповів Костюк.



За однією з передпроектних пропозицій, трамвай курсуватиме від вул. Бальзака на Поділ – до Верхнього і Нижнього Валу. "Потрібно перебудовувати вже готову частину мосту на Рибальському острові, щоб зробити з'їзди для трамвая на Верхній і Нижній Вал. Трамвай зможе перевозити до 20 тис. чол. на годину, при необхідності – 70 тис. Паралельно можна розвивати роботу електричок, зробивши відгалуження на Троєщину, і тоді можна буде перевозити навіть до 46 тис. пасажирів на годину. На це потрібно близько 700 млн грн. Але потрібно буде докупити 36 електропоїздів", – говорить головний спеціаліст управління Департаменту містобудування КМДА Віктор Петрук.

"У нинішніх економічних умовах будівництво швидкісного трамвая більш доцільне, ніж будівництво метро, адже вирішувати проблему сполучення все одно потрібно", – каже голова комісії Київради з питань транспорту Дмитро Олійник. Експерти запевняють: поспішати з подібними рішеннями не варто. "Трамвай частково вирішить транспортну проблему мешканців Троєщини. Але для початку потрібно прорахувати всі можливі варіанти вирішення проблеми. І відмовлятися від будівництва метро не варто, адже цьому видові транспорту складно знайти альтернативу", – вважає співголова Асоціації Укртрансмоделювання Дмитро Беспалов.