Капремонт "Святошина": які нововведення і на що скаржаться пасажири

25 березня 2019, 09:35
Найбільше заплутуються пасажири, які поспішають на електрички

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

У суботу, 23 березня, на станції метро "Святошин" в Києві відкрили відремонтований вестибюль і підземний перехід, а другий вихід закрили на ремонт. "Сегодня" оцінили нововведення і дізналися, на що скаржаться пасажири.

НОВИЙ. Східний вихід зі "Святошина", що веде до заводів ім. Антонова і АТ ЕК, нарешті відновив роботу: через капремонт він був закритий більше року. Тепер тут стало світліше і просторіше. Повністю оновили облицювання на стінах, на підлозі з'явилася тактильна плитка, встановили нові турнікети і вхідні двері в касовий зал, всюди сучасна навігація.

Реклама

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

З найбільш кардинальних змін – нові ліфти (вчора вони працювали). На двох можна спуститися з вулиці в підземний перехід, а на третьому – від турнікетів на платформу.

Реклама

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

В КМДА перерахували і роботи, непомітні на око: "Замінили електрообладнання і всі кабелі, оновили системи вентиляції, кондиціонування та опалення, відеоспостереження. Зробили гідроізоляцію. Тепер тут можна створювати мікроклімат в залежності від погоди на вулиці", – говорять в КМДА.

Але вже звучить і критика. Наприклад, не передбачені пандуси. Мовляв, якщо якийсь з ліфтів зламається, спуститися на візку буде неможливо.

Реклама

ЛАБІРИНТ. Одночасно з відкриттям східного виходу був закритий на ремонт західний, що веде до залізничної станції і речового ринку.

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Але не весь – тільки вестибюль і частина підземного переходу до виходу на залізничну платформу. Пасажири все одно не задоволені. Нарікають: щоб потрапити в метро тим, хто йде з боку пл. Героїв Бреста, потрібно піднятися сходами на міст і перетнути його по невеликому тротуару. Навіть у вихідний день потік людей був пристойним, а в будній може виникнути і тиснява.

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Але найбільше заплутуються пасажири, які поспішають на електрички. Їм потрібно вийти з метро через новий вихід, пройти по мосту, спуститися високими сходами під шляхопровід, пройти кілька десятків метрів, пірнути в підземний перехід метро, а потім знову піднятися. Такий же маршрут в зворотному порядку потрібно виконати тим, хто приїхав на залізничну станцію і хоче потрапити в підземку. Для літніх людей це випробування. Та й покажчиків по обхідному маршруту повісили замало: багато людей губляться, куди йти, де повертати.

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Помічниками "підробляють" місцеві продавці. "Стільки питань задають, що я вже голос посадила, – скаржиться жінка, яка торгує біля одного із закритих входів. – По розвішаних схемах люди нічого не розуміють. Через паркани лізуть, за день доріжку по крутому схилу протоптали. Стрибають на рейки, щоб дістатися до платформи залізничні станції. Люди поспішають, обходити кілометр не хочуть".

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Скільки триватиме ремонт другого виходу, неясно. Судячи з попередніх темпів, потрібно запасатися терпінням. Загальна вартість реконструкції станції – 150 млн грн.

Раніше ми писали, що в Києві триває будівництво гілки метрона Виноградар. Загальна вартість введення в експлуатацію станцій "Мостицька" і "Проспект Правди" Сирецько-Печерської лінії оцінюється в 6 млрд гривень.

Також мер Києва Віталій Кличко повідомив, що для будівництва метро на Троєщину в Києві необхідно добудувати Подільсько-Воскресенський міст, іншого варіанту бути не може.