Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів

13 лютого 2019, 15:07
Депутати міськради погодили цільову програму розвитку транспортної інфраструктури міста до 2023 року

/ Фото: Олександр Яремчук

До 2023 року Київ планує закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів. Про це йдеться в міській цільовій програмі розвитку транспортної інфраструктури міста, яку погодили депутати на засіданні постійної комісії з питань бюджету та соціально-економічного розвитку Київської міськради.

"Загальний бюджет програми, розрахованої на п'ять років, – 76,4 млрд грн. Більшу частину – 69,8 млрд грн – буде фінансувати місто, решту суми плануємо отримати з держбюджету, від інвесторів і кредиторів. Значна увага – капітальному ремонту доріг. Також в програмі закладені витрати на будівництво нових станцій метрополітену. Їх за п'ять років має бути більше 20. В рамках розвитку міського громадського транспорту повинні до 2023 року закупити понад 400 трамваїв, тролейбусів і електробусів", – заявив голова постійної комісії з питань бюджету Андрій Странніков.

Реклама

Крім того, програма пропонує сконцентруватися на постійній мобільності і, зокрема, зосередитися на інфраструктурі для пішоходів, велосипедистів та громадського транспорту. Саме через такий підхід, як кажуть в прес-релізі, в столиці за останні три роки кількість офіційно зареєстрованих автомобілів зросла більш ніж на 15% без урахування автомобілів на єврономерах.

"За прогнозами експертів, до 2025 року в столиці буде більше машин на 60%. Зараз столичні мости перевантажені, деградована трамвайна мережа, в цілому відсутній зв'язана велоінфраструктура. Цільова програма покликана вирішити ці проблеми", – підкреслюється в повідомленні.

У програмі запропоновано такий порядок пріоритетності учасників дорожнього руху маломобільні групи населення, пішоходи, велосипедисти, громадський транспорт, вантажний транспорт, що рухається індивідуальний транспорт, що стоїть індивідуальний транспорт.

Реклама

"Пріоритет буде в розвитку електротранспорту. Зокрема, пропонується об'єднати лівобережні і правобережні трамвайні мережі. Також планується встановити квоти на паркомісця в центрі, підвищити комфорт громадського транспорту. Це, на думку розробників цільової програми, буде мотивувати киян відмовлятися від власних автомобілів", – відзначають в прес-службі міськради.

Раніше ми повідомляли, що  проти подорожчання проїзду протестували в Києві пасажири приміських маршруток.