Київ 2019 року: де ремонтуватимуть дороги і як зміниться транспорт

4 січня 2019, 08:04
У метро – будівництво та ремонт на станціях, а на ДВРЗ почнуть будувати нову дорогу

/ Фото: Олександр Яремчук

Столицю нинішнього року чекають нові зміни. Вони торкнуться багатьох сфер життєдіяльності міста, але особливо – метрополітену, доріг і наземного транспорту. Так, в підземці гряде ремонт на кількох станціях, також почнеться будівництво нових зупинок в напрямку Виноградаря. Дорожнє відомство обіцяє впорядкувати ще кілька магістралей, а транспортники – випустити на колії нові трамваї. Також в планах міської влади – новий прозорий фунікулер. Сайт "Сегодня" розібрався, де саме чекати нововведень цього року.

Ремонт доріг: капітальні роботи пройдуть у всіх районах міста

Минулого 2018 року в Києві відремонтували майже 300 кілометрів дорожнього полотна. За словами мера Віталія Кличка, приведення в порядок великих міських магістралей один з головних напрямків в оновленні міської інфраструктури. Це дозволило поліпшити трафік в столиці і перейти до ремонту маленьких вулиць.

Нагадаємо, 2018-го в столиці завершили ремонт на вулицях Олени Теліги, Леонтовича, Назаровській, Володимирській, проспекті Вернадського, Набережному шосе, на транспортних розв'язках біля станцій метро "Харківська", "Позняки" і "Осокорки", і багато інших об'єктів.

Великий ремонт очікується і 2019-го. У планах дорожників – продовження капітального ремонту на вулицях Алматинській, Заболотного, Туполєва, Сім'ї Кульженка, проспектах Палладіна і Правди. Також пройде капітальний ремонт на Чорнобильській вулиці, яка з часів запуску 1980 року жодного разу повноцінно не приводилася в порядок. Тут з'явиться нова зливова каналізація, асфальтне покриття, тротуари і сучасне освітлення.

До речі, останніми роками поточні ремонти доріг в Києві проводять і холодної пори року завдяки спеціальним мобільним установкам – рециклерам.

Реклама

Фото: "Київавтодор"

"Рециклери розраховані на ремонт невеликих площ, а їх використання дозволяє виконувати ремонт асфальтобетонного покриття при низьких температурах, оскільки суміш не охолоджується під час її доставки до місця виконання робіт", – розповіли в "Київавтодорі".

З'являться в місті і зовсім нові дороги. Зокрема, 2019-го почнеться будівництво траси між вул. Довбуша та Броварським проспектом, яка стане новим транспортним сполученням з мікрорайоном ДВРЗ. Будівництво обіцяють завершити 2020 року.

"В рамках проекту передбачається збільшити протяжність автодороги на 2,57 км, провести реконструкцію проїжджої частини вулиць Ольхової, Макаренка і Довбуша і здійснити будівництво нової ділянки між вул. Довбуша та Броварським проспектом. Крім того, з огляду на зростаючу кількість велосипедистів, проект нової дороги передбачає наявність велосипедних доріжок загальною площею понад 9 тис. кв. м", – розповіли в дорожньому відомстві.

Реклама

Наземний транспорт: нові трамваї та електронний квиток

Єдиний електронний квиток в тестовому режимі обіцяють запустити вже найближчими днями. Валідатори, які їх зчитуватимуть, вже встановили майже у всіх автобусах, тролейбусах і трамваях. У листопаді в КМДА заявляли, що придбати новий "талончик" можна буде у кондукторів, в касах метро і "Київпастрансу" або в боксах на зупинках.

Запустити систему в робочому режимі обіцяли ще в грудні, проте пізніше прийняли рішення відкласти старт через необхідність зв'язати системи оплати в підземному і наземному транспорті. Тестово-експлуатаційний період роботи системи єдиного електронного квитка після її запуску триватиме до 30 жовтня 2019 року. За цей час експерти повинні виявити і усунути недоліки. Також завершиться повна установка і прошивка валідаторів, а всі кондуктори зможуть пройти навчання.

Тим часом, незабаром київські автобуси і тролейбуси "заговорять" англійською. У "Київпастрансі" повідомили, що Дмитро Бурундуков, який озвучує назви зупинок, вже приступив до запису оновленої інформації на двох мовах для оголошення в трамваях, тролейбусах і автобусах.

Крім того, незабаром в місті з'являться нові низькопідлогові трамваї: "Київпастранс" планує придбати 10 нових 26-метрових складів і ще 10 перевищують в довжину 30 метрів..

Метро і фунікулер: ремонт на станціях і будівництво на Виноградарі

У березні 2019 року обіцяють завершити ремонт на станції "Святошин", а незабаром ремонтні роботи почнуться на "Політехнічному інституті", повідомили в столичній підземці. Крім того, в метро планують оновити ще 12 станцій, які були запущені до 2005 року – "Кловську", "Лук'янівську", "Сирець", "Палац спорту", "Дорогожичі", "Житомирську", "Шулявську", "Вокзальну" , "Університет", "Хрещатик", "Арсенальну" і "Героїв Дніпра".

Так, після ремонту станції стануть доступними для маломобільного населення: тут з'являться широкі двері, тактильні напрямні смуги, ліфти і пандуси, а також звукові орієнтири і нові електронні годинники. Також почнеться будівництво метро на Виноградар. До 2021 року побудують дві нові станції – "Мостицьку" і "Проспект Правди".

Крім того, 2019 року Київський фунікулер чекають великі зміни. За словами Кличка, тут планують запустити нові прозорі вагончики.

У "Київпастрансі" уточнили, що на даний момент фунікулер потребує модернізації електроустаткування і системи управління, поліпшення дизайну станцій, заміни рейкового полотна з посиленням естакади. Також його планують зробити доступним для маломобільних людей.