"Київавтодор" влітку почне капітальний ремонт Повітрофлотського проспекту, вулиці Теліги і бульвару Дружби Народів

24 лютого 2017, 13:53
Більшість столичних доріг, які сьогодні є проблемними, не ремонтувалися 30 років і більше

У місті планують провести масштабний ремонт доріг / Фото: Олександр Яремчук

Жодна зі столичних доріг, на яких комунальна корпорація "Київавтодор" проводила ремонтні роботи в 2015-му і 2016-му роках, не стала об'єктом додаткового гарантійного ремонту. Про це в ефірі 5 каналу заявив генеральний директор комунальної корпорації "Київавтодор" Олександр Густєлєв.

"За минулі два роки ми побудували і відремонтували багато об'єктів в Києві. Кілька місяців тому жителі дуже раділи, що відремонтували такі важливі великі магістралі як проспект Перемоги, вул. Гетьмана, вул. Саперно-Слобідська і багато інших. Загалом тільки за 2016-ий рік ми відремонтували 84 об'єкти. І хочу відповідально заявити: сьогодні жоден з об'єктів, які ремонтувалися в 2015-му і 2016-му роках, не став об'єктом гарантійного ремонту, де з'явилися ями або якісь недоліки", – зазначив Олександр Густєлєв.

Реклама

"Чому відбувається руйнування дороги? Дорога, якій вже 20 або 30 років, втратила фізичні якості. На ній з'являється тріщина, вона накопичує в собі вологу, приходять морози, її "рве" і дорога руйнується. Кажуть, що в інших країнах такого немає? Тому що там через кожні 8-10 років проводиться плановий ремонт. Тріщин немає, насиченості вологою немає, дороги не "рве", відповідно для них ямковий ремонт – рідкість", – сказав Олександр Густєлєв.
Він зазначив, що в позаминулому році Київ закупив спеціальні машини для заливки тріщин і активно їх використовує, щоб не допускати подальшого руйнування дороги.

Також, за словами Олександра Густєлєва, в столиці планують відмовитися від ямкового ремонту. "Сьогодні замість ямкового ремонту проводиться поточний середній ремонт. Це ямковий ремонт на всю вулицю одним навісом. Таким чином зроблений міст Патона минулого року, вулиця Ярославів Вал і ще 44 об'єкти", – сказав гендиректор "Київавтодору".

Він зазначив, що більшість столичних доріг, які сьогодні є проблемними, що не ремонтувалися 30 років і більше.

Реклама

"Сьогодні дуже багато нарікань на деякі дороги Києва. Справедливі нарікання, що там неможливо проїхати. Але треба згадати, коли вони в останній раз ремонтувались. Як приклад – вулиця Теліги, Повітрофлотський проспект, Кільцева, – ці дороги останній раз ремонтували в 70-ті роки. Хіба може дорога без ремонту бути в нормальному стані?" – зазначив керівник "Київавтодору".

Олександр Густєлєв також підкреслив, що відповідно до державних будівельних норм, міжремонтний термін будь-якої магістралі становить 8 років. Гендиректор "Київавтодору" нагадав, що ще одна проблема в Києві – неконтрольований рух великогабаритного транспорту, який руйнує київські дороги.

"Перевантажений транспорт їде через Київ. А столиця – це місто, через яке не повинен йти транзитний транспорт. Він повинен йти кільцевою дорогою. Це проблема не тільки і не стільки міста, це проблема держави", – підкреслив Олександр Густєлєв.

Реклама

Розповідаючи про плани по ремонту столичних доріг в 2017 році, Олександр Густєлєв зазначив, що триватимуть роботи з капітального ремонту Одеського шляхопроводу і шляхопроводу на проспекті Науки, на вул. Луговій, вул. Набережно-Корчуватській, вул. 9 травня, вул. Трублаїні та інших, де було розпочато ремонт минулого року.

"Також активно будуть проходити ремонтні роботи в зоні проведення "Євробачення". Це і Русанівська набережна і вул. Раїси Окіпної, вул. Митрополита Андрія Шептицького. У літній період ми почнемо такі масштабні проекти як Повітрофлотський шляхопровід, вул. Теліги, вул. Довженка, бульвар Дружби Народів, Набережне шосе на ділянці від Поштової площі до мосту Метро", – розповів Олександр Густєлєв.

"У нас в геометричній прогресії зростає кількість і якість відремонтованих доріг. Якщо тенденція збережеться, то 5-7 років треба для того, щоб привести київські дороги до рівня європейських", – зазначив керівник "Київавтодору".