Киян залишили без швидкісного трамвая

24 червня 2019, 08:42
Замість швидкісних трамваїв жителям запропонували три альтернативних маршрути

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

У вихідні через ремонт шляхопроводу на перетині проспектів Комарова і Леся Курбаса в Києві повністю закрили рух швидкісних трамваїв №1 і 3 на Борщагівській лінії. Кияни одразу відчули незручності. Жити без популярних маршрутів доведеться до кінця вересня, а реконструкція моста триватиме понад рік.

Замість швидкісних трамваїв жителям запропонували три альтернативних маршрути. Це автобус-дублер третього трамвая №3Т від Кільцевої дороги до вокзалу. Автобус №4, який курсує з Михайлівської Борщагівки до Індустріального моста. І трамвай №2 – він їздить від просп. Корольова до станції "Ромена Роллана". Але у пасажирів вже є претензії.

Реклама

"Автобус №3Т у вихідні їздив з незрозумілим інтервалом: то на зупинку відразу під'їжджає кілька машин, то потрібно чекати наступного майже півгодини. У будні дні точно буде ще гірше", – каже киянин Олександр Палій.

"Людей в салони набивається дуже багато. Задуха жахлива, навіть кондиціонер не рятував", – нарікає киянин Ігор Мінаєв.

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

Також люди не дуже задоволені автобусом №4. Мовляв, їздить він тільки по Борщагівці і Відрадному, і з нього все одно багатьом доводиться пересідати на інший транспорт. Невелика втіха для мешканців Борщагівки – трамвайний маршрут №2, який працює з 5:00 до 01:00. Ним можна проїхати безкоштовно. Але ... теж тільки в межах масиву. Тож чи буде він затребуваним – поки питання.

РОЗКЛАДАЮТЬ. Ремонтні роботи на шляхопроводі вже ведуться. У неділю заторів поруч з ним не було, але на робочому тижні ситуація може кардинально змінитися. За два дні будівельники зняли тут трамвайне полотно, під яким почали руйнувати бетонні плити, і взялися до демонтажу бордюрних каменів. Також на місце вже завезли труби для прокладки нових комунікацій під мостом.

Реклама

/ Фото: Григорій Салай, Сьогодні

Шляхопровід поки підтримують ліси, а його опори, як ми переконалися, виглядають дійсно жахливо. З них відвалилися величезні шматки бетону, видно як стирчать металеві штирі. Їх приводити до ладу поки не почали.

Нагадаємо, до кінця року повинні зробити половину шляхопроводу у напрямку до центру міста, а в наступному році реконструюють другу. На всі роботи витратять 413 млн грн. Для порівняння, практично в таку ж суму обійшлося будівництво нового пішохідного моста в центрі

Реклама

Відзначимо, що в столиці вже кілька місяців тривають роботи по знесенню і зведення нового Шулявського шляхопроводу. Новини "Сьогодні" повідомляли, що раніше на майданчику почали збирати першу пролітну металеву конструкцію шляхопроводу довжиною в 20-25 метрів. З таких прольотів до кінця року обіцяють зібрати міст. Збірка конструкції прольоту поки триває. Пізніше за допомогою крана її встановлять на готові опори моста.