Киян в ЖЕКах дратують черги і бюрократія

18 березня 2015, 11:25
Міська влада вже звільнила 14 керівників ЖЕКів та районних управлінь ЖКГ

Більше 500 киян висловили власну думку щодо ЖЕКів. Фото з архіву "Сегодня"

Більше 500 киян висловили власну думку щодо бажаних стандартів обслуговування в житлово-експлуатаційних організаціях. Саме така кількість жителів столиці взяла участь в опитуванні, запропонованому міською владою.

За словами заступника голови КМДА Петра Пантелєєва, на основі результатів опитування влада формуватиме комплекс заходів щодо перетворення ЖЕКів у якісні клієнтоорієнтовані підприємства.

Реклама

"Думка киян щодо очікуваного сервісу в системі ЖКГ для нас ключова, особливо при формуванні перспективи створення сервісних центрів європейського зразка", – зазначив Пантелєєв, аналізуючи попередні результати опитування.

Більшість респондентів – 75% – називають найбільшою проблемою в ЖЕКах черги і бюрократичний підхід до роботи. До цього додаються численні випадки неякісного або несвоєчасного виконання звернень – 63%. На непрофесіоналізм і недоброзичливість працівників скаржаться 62% опитаних.

"Кожен керівник ЖЕКу в кожному районі Києва повинен зрозуміти, що головним його завданням є обслуговування киян. І якщо люди не задоволені його роботою, то виникає питання: чи доцільно йому далі займати цю посаду. Ми вже звільнили 14 керівників ЖЕКів та районних управлінь ЖКГ, які не могли забезпечити належний рівень роботи з людьми", – пояснив заступник голови КМДА.

Реклама

В опитуванні також приділено увагу опціям, які кияни бажають бачити в ЖЕКах. 71% споживачів послуг наполягає на наявності інформаційної дошки з довідками та зразками документів, 64% роблять акцент на комфортних умовах перебування (обладнані місця для очікування, ремонт приміщення тощо).

Пройти опитування можна на сайті Київської міської влади.