Кияни масово відправляють стихійну торгівлю в інтернет

28 липня 2015, 07:44
Владі скаржиться на торговців і рекламні банери

На торгівлю тепер можна скаржитися онлайн

Міськвлада звернулася до киян з проханням допомогти в боротьбі з нелегальною торгівлею та рекламою. Для цього Департамент промисловості та розвитку створив офіційну сторінку на "Фейсбуці" під назвою "Стоп стихійка": там городяни можуть публікувати свої пости про стихійні торгові точки, які потрібно знести. Як запевняють в Департаменті, в день вони отримують близько 20 заяв від киян, які фіксують нелегальну торгівлю в різних точках Києва.

Реклама

Без реклами. Демонтують незаконні банери

СТИХІЯ . "Потрібно сфотографувати місце, вказати точну адресу і викласти дані на сторінці групи в ФБ. Отримавши таку інформацію, департамент відправляє на місце інспекторів: вони перевіряють дозвільні документи у торговців, і якщо їх немає – просять згорнути торгівлю. Це дійсно працює! Нам вдалося вирішити проблему зі стихійною торгівлею біля Житнього ринку, на Академмістечку, біля метро "Святошино"... Найбільше городяни скаржаться на такі точки біля станцій метро: "Чернігівська", "Харківська", "Політехнічний інститут". Також дуже багато скарг на торгівлю в підземних переходах", – кажуть у департаменті.

Реклама

Нелегали. Найбільше кияни скаржаться на стихійну торгівлю біля виходів зі станцій метро

РЕКЛАМА . Не менш ефективним виявився і новий сервіс від КП "Київреклами" під назвою "Я – інспектор": там кияни можуть поскаржитися на рекламу, яка, на їхню думку, може бути встановлена незаконно. Запрацював сервіс 23 липня, і ним уже скористалося кілька десятків городян. Щоб залишити заяву, потрібно заповнити заявку на сайті КП "Київреклама", прикріпити фото і вказати на карті точну адресу розміщення рекламного банера. "Кияни дуже активно відреагували на появу такого сервісу: за п'ять днів роботи ми отримали 50 звернень громадян. Після перевірки всі нелегальні банери будуть демонтовані", – розповіли в КП.

КІОСКИ . Допомагають сторінки в соцмережах та Департаменту міського благоустрою КМДА в боротьбі з незаконними МАФами. У групах "Стоп МАФ" і "Кияни проти МАФів" городяни активно викладають інформацію про наливайки, незаконні кіоски чи сумнівні літні майданчики. "Такий зворотній зв'язок допомагає контролювати роботу інспекції та координувати дії співробітників КП "Благоустрій", – говорить директор департаменту Дмитро Білоцерківець.

Реклама

Очищають стовпи

Загальноміського масштабу набула група "Чистий стовп", учасники якої здійснюють рейди з очищення Києва від незаконної реклами, яку "умільці" ліплять на придорожні стовпи і ліхтарі. В березні місяці цю групу створили активні мешканці Троєщини, а тепер вона налічує близько тисячі учасників у всіх районах міста.