Кияни платять підвищену комуналку через прописаних "зайвих" людей: куди звертатися

23 липня 2020, 14:56
Сайт "Сьогодні" розбирався в ситуації, з якою зіткнулися жителі декількох районів міста

/ Фото: Сергій Ніколаєв, Сьогодні

У соціальних мережах кияни закликають одне одного ретельно перевіряти свої платіжки. Жителі запевняють, що людям прописують "зайвих" мешканців в квартири. Робиться це без відома господарів квартир, через що збільшується вартість комунальних послуг. Наскільки реально таке, ми поцікавилися в "Центрі комунального сервісу (ЦКС).

У ЦКС підтверджують, що подібні випадки відбуваються, але не носять масового характеру.

Реклама

"Центр комунального сервісу" проводить перевірку актуальності інформації щодо кількості зареєстрованих громадян в квартирах. Ми звіряємо цю інформацію з недавно створеним Реєстром територіальної громади. Якщо інформація не відповідає фактичній ситуації, то наші фахівці вносять зміни в бази для нарахувань за житлово-комунальні послуги. Якщо власник квартири помітив помилку, йому потрібно звернутися в Центр комунального сервісу по будь-якому зручному дистанційному каналу зв'язку. А якщо некоректна інформація помічена в Реєстрі територіальної громади, тоді звертатися потрібно в Центр надання адміністративних послуг свого району, щоб виправити помилку в Реєстрі територіальної громади. З реєстром ми актуалізуємо інформацію для надання нарахувань за комунальні послуги", – пояснює сайту "Сьогодні" Андрій Щербина, гендиректор "Центру комунального сервісу".

За словами Щербини, з 18 березня в зв'язку з введенням в столиці протиепідемічних заходів "Центр комунального сервісу" працює в дистанційному режимі, щоб кияни безперебійно отримували онлайн консультації та послуги.

Звернутися щодо зміни кількості зареєстрованих для подальших нарахувань можна будь-яким зручним способом:

  • створити заявку в розділі "Дистанційні послуги" – https://cks.com.ua/remote
  • через Skype, месенджер сторінки "Центру комунального сервісу" в Facebook, колл-центр 247-40-40 і зворотний зв'язок на сайті ЦКС (https://cks.com.ua/to_consumers/our-services)

Як пояснили нам в ЦКС, накладки відбуваються, коли інформація про мешканців будинку тривалий час не оновлювалася або не звірялася з різних причин. Наприклад, якщо кербуд житлово-будівельного кооперативу "забував" передавати інформацію про мешканців в Центр надання адміністративних послуг. А це, наприклад, два багатоповерхових будинки, в яких за таку кількість років могло кардинального змінитися кількість зареєстрованих громадян.

Реклама

"Якщо житель столиці помітив у своїй квитанції будь-яку невідповідність, йому не потрібно хвилюватися і панікувати. Необхідно терміново зв'язатися з фахівцями ЦКС. Наші працівники вивчають ситуацію і виправляють помилки, якщо вона дійсно є. Природно, що стосовно деяких комунальних послуг кількість зареєстрованих в квартирі людей впливає на загальну суму платіжки. Особливо це актуально, якщо квартира не обладнана лічильником, тоді нарахування здійснюється за кількістю зареєстрованих громадян, також за кількістю прописаних визначається і вартість вивезення сміття", – додає Щербина.

Зареєстрованих "зайвих" людей, за інформацією киян, вже виявили в Оболонському, Голосіївському та Солом'янському районах. У ЦКС підкреслюють, що в кожному випадку вся інформація перевіряється і киянам не доведеться переплачувати за комунальні послуги.

"Це поодинокі випадки. Вони відпрацьовуються дуже оперативно. Технічні помилки виправляються, а власникам квартир роблять перерахунок. Ніхто з них не буде переплачувати зайві гроші", – додають в Центрі комунального сервісу.

Раніше ми писали, що кияни через карантин перестали платити за комуналку.

Також повідомлялося, що в столиці знову планують підвищити тарифи на холодну воду.

Реклама

Дивіться в сюжеті про покарання для боржників з комуналки: