Кияни отримали підозрілі платіжки

18 червня 2015, 14:00
Комунальники просять жителів скинутися на ремонт ліфта

Платити за отриманими квитанціями чи ні - справа добровільна / Фото: Юрій Кузнєцов

Жителі 16-поверхівки по вул. Княжий Затон отримали незвичайні квитанції – на оплату ремонту ліфта. Кожну квартиру просять заплатити по 125 грн.

"Намалювали" такі рахунки для 96 квартир. Вчора і сьогодні їх роздавала консьєрж. Наскільки мені відомо, витрати на утримання та ремонт ліфтів входять в квартплату", – дивується мешканка будинку Тетяна. За її словами, попередньо питання про те, що необхідно окремо оплачувати ремонт ліфта, ні з ким не обговорювалося. Тобто квитанції стали для людей повною несподіванкою.

Реклама

"У нас час від часу ламаються ліфти, але їх оперативно завжди ремонтували. Цього разу, тиждень тому, знову зламався вантажний. Не полагодили. Позавчора зламався і маленький ліфт. Буквально наступного дня почали видавати квитанції. Поки ходимо пішки", – говорить вона.

У КМДА, куди ми звернулися за роз'ясненнями, кажуть, що платити за отриманими квитанціями чи ні, – справа добровільна. "Справа в тому, що в квартплату капремонт ліфтів не входить – тільки поточний ремонт, електрифікація, обслуговування... Ліфт в цьому будинку потребує саме капітальному ремонті, там потрібно міняти троси. У КП "Житло-сервіс" підрахували, що вартість цих робіт – 11 332 грн. Є два варіанти вирішення проблеми. Перший – чекати грошей з міськбюджету, але скільки це займе часу, невідомо. Цього року ми збільшили фінансування на капремонти і заміну ліфтів, але на всі проблемні підйомники грошей не вистачає. Кошти в першу чергу спрямовуються на ті об'єкти, які вимагають значних капіталовкладень. Наприклад, є такі ліфти, на які потрібно по 800 тис. грн. Тут мова йде тільки про 11 тисяч. Тому другий шлях – це скинутися на ремонт самим жителям, заплатити по 125 грн і не ходити пішки. У свою чергу, жителі можуть вимагати від КП "Житло-сервіс" детального звіту про витрачені кошти і виконану роботу. Тому КП і звернулося до людей. Платити чи ні за квитанціями, вирішують мешканці, це не примусово", – говорить заступник голови КМДА з питань ЖКГ Петро Пантелєєв. За його словами, влада вже дали доручення комунальному підприємству ще раз провести з мешканцями роз'яснювальну роботу і розвісити відповідні оголошення.