Киянам не вистачає громадського транспорту: скільки на дорогах трамваїв і автобусів (інфографіка)

13 червня 2019, 09:01
Тролейбуси й автобуси – умовно нові, а ось більшість трамваїв потрібно замінити

Кияни скаржаться на брак громадського транспорту, особливо у вечірні години. Наприклад, люди незадоволені малою кількістю автобусів №119, які курсують по маршруту "Вулиця Василя Касіяна – Контрактова площа" з інтервалом в 25-40 хвилин. Та й тролейбусів на деяких маршрутах після 21:00 можна не дочекатися. "Сьогодні" дізналися, скільки трамваїв, автобусів і тролейбусів їздять по місту і чи планують влади закупівлю нових.

Всього на балансі "Київпастрансу" значиться 1 578 одиниць громадського транспорту: 709 автобусів, 458 трамваїв і 401 тролейбус. Але не весь транспорт щодня виходить на маршрут (багато в ремонті), навіть у години пік на міських маршрутах працюють 360 тролейбусів, 275 трамваїв, 355 автобусів і 135 комунальних маршруток (71% від загальної кількості). Найбільше умовно нової техніки працює на автобусних і тролейбусних маршрутах – майже всі машини випущені після 2001 року, тобто їм вже майже 20 років. А ось на трамвайних маршрутах до сих пір використовують 358 старих чеських трамваїв "Татра Т-3" (1960-1990-х років випуску). 

Реклама

/ Фото: Сьогодні

Щоб подивитися інфографіку в більшому розмірі, відкрийте її в новому вікні

З 2010 року транспортники почали оновлювати трамвайний парк: модернізували кілька десятків "Татр", закупили 14 "Каштанів", зроблених у Києві, і один "Богдан" у 2012 році (через високу вартість їх вирішили не купувати). У 2016-2018 роках для "Київпастрансу" придбали 47 польських трамваїв Pesa і 10 львівських "Електронів". Як повідомили нам на підприємстві, в цьому році закуплять 13 нових тролейбусів, а ось трамваї і автобуси купувати поки не планують.

Реклама

Раніше ми писали, що у Києві на проспекті Маяковського сталася незвичайна НП з тролейбусом-гармошкою. Його корпус зламався посередині, якраз в місці гармошки.

Також новини "Сьогодні" повідомляли, що київська влада планує замінити маршрутки, які регулярно потрапляють в ДТП, комфортабельними автобусами. На першому етапі планують відмовитися від послуг перевізників, які дублюють комунальний транспорт. А це – чи не кожен третій "бусик".