Київрада попросить грошей на будівництво метро на Троєщину

16 вересня 2019, 14:19
За допомогою пропонують звернутися до президента і Кабміну

У Київраді зареєстрований новий проект рішення, що стосується "багатостраждального" метро на Троєщину. Депутат Тетяна Меліхова з фракції "Батьківщина" пропонує направити звернення до президента і Кабінету міністрів щодо виділення коштів на будівництво цієї гілки підземки.

"Вигурівщина-Троєщина – житловий масив Києва, який за чисельністю жителів може конкурувати з досить великими містами України (300 тисяч). Це найбільш проблемний масив за транспортним сполученням у Києві. Вартість будівництва метро на Троєщину оцінюють в 40-50 млрд грн, що фактично дорівнює річному бюджету Києва", – йдеться в пояснювальній записці до проекту.

Реклама

Документ зараз знаходиться на розгляді комісій з питань транспорту та з питань місцевого самоврядування.

Нагадаємо, в 2018 році було підписано розпорядження КМДА, згідно з яким будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метроплітену мало проводитися в 2018-2025 роках. Документ передбачав, що до 2020 року має бути розроблений і затверджений проект. Траса лінії повинна була пройти від Кільцевої дороги, через аеропорт "Київ", центральний залізничний вокзал, центр міста, Поділ і по новому Подільському мостовому переходу – на Троєщину. Відзначимо, що останнім часом будівництво необхідного для метро мосту активізувалося. Відкрити автомобільний рух по ньому обіцяють вже в доступному для огляду майбутньому -можливо, до кінця року.

Нагадаємо, пасажири міської електрички у Києві заблокували її рух 12 вересня на станції "Троєщина-2".

Реклама

Відзначимо, що міська електричка у Києві налічує 15 станцій і 10 потягів, які працюють на лінії. Її протяжність – 50 кілометрів. Вона працює тільки в години пік: вранці – з 6:00 до 10:00, ввечері – з 16:00 до 21:00. Заявлений інтервал руху – 20-40 хвилин, у вихідні – більше години. Але пасажири скаржаться, що електричка не ходить за графіком вже кілька місяців. Зважаючи на ситуацію "Укрзалізниця" хоче повернути собі всі 10 електропотягів, що знаходяться на балансі "Київпастрансу" з 2012 року.

Також дивіться докладніше в сюжеті про плани запустити в столиці муніципальну електричку: