Київська міська електричка може ходити раз в п'ять хвилин

18 серпня 2014, 15:25
Ініціатор створення електрички розповів, чого не вистачає для її роботи

Міська єлектрічка може ходити частіше, але для цього потрібні гроші. Фото: Монастиренко

Періодичність руху столичної міської електрички можливо довести до поїзда в п'ять хвилин. Про це повідомив начальник Південно – Західної залізниці Олексій Кривопішин , який є ініціатором її створення, пише "Главком".

"З урахуванням одноколійного моста на Петровського , інтервал можна довести до п'яти хвилин. Практично , як в метрополітені . Є всі графіки і всі розрахунки , які дозволяють цього домогтися " , – повідомив Кривопішин.

За його словами , залізниця провела необхідні розрахунки за графіком перевезень пасажирів. " Ми промоніторили весь пасажиропотік , починаючи від Троєщини . Розрахувавши пасажиронаповнюваність за часом і станціями . Для цього я зібрав студентів , заплатив їм гроші , посадив на кожній станції і вони рахували кожного пасажира . І на підставі цього наші графісти вже робили графік . Тобто не просто електричка тупо ходить по кільцю , а стосовно і до часу доби , і до місця висадки – посадки " , – розповів начальник Південно – Західної залізниці.

Щоб запустити проект міської електрички , з маршруту її руху повністю зняли вантажний рух . " Ми розвантажили станцію Дарниця , яка є найбільшою на ПЗЗ. Це насправді фабрика маршрутів . Тут в хороший час в добу розформовувати і формувалося до ста потягів на добу. І на московський напрямок , і на харківський , та на західний , і на Одесу . Так ось це кільце у нас називалося вантажний хід. І ми звідси зняли всі потяги , поміняли план формування і переклали навантаження на станції Жмеринка та Козятин . Тобто по суті , ми подарували місту готову дорогу" , – зазначив Кривопішин.

Спочатку за маршрутом міської електрички їздили 12 складів , а зараз – лише чотири, і проект потребує серйозного фінансування . " Ми вклали туди ні багато ні мало – сто мільйонів гривень. Своїх . Дорожніх . Відремонтували десять електричок . Потім додали ще дві і подарували місту . І , грубо кажучи , підготували цю тему до Євро – 2012 . Нам було важливо , щоб цей проект запрацював. І, треба сказати , він би працював і далі, якби в цей проект вкладали гроші. Тому що він вимагає постійного фінансування . Бо ті ж електрички вимагають постійного догляду. Але сьогодні з 12 електричок катається всього лише чотири " , – розповів ініціатор створення міської електрички .

Між тим , через скорочення кількості складів виникли і проблеми з періодичністю руху електрички . "Якщо ходить дванадцять електричок , то інтервал між потягами буде 10 хвилин. А якщо електричок всього п'ять , то люди будуть чекати по півгодини " , – пояснив начальник Південно – Західної залізниці.