Київський ЦУМ готується до відкриття: як будуть виглядати тераса на даху та покази мод

5 липня 2016, 10:13
Відвідувачів універмагу будуть супроводжувати безкоштовні носильники і асистенти з моди

Відкрити повністю оновлений ЦУМ обіцяють вже восени. Фото: facebook.com/esta.ua

Реконструкція головного столичного універмагу добігає кінця. За чотири роки будівельних робіт внутрішній простір ЦУМу змінився до невпізнання. На -2-му і -3-му поверхах вже з'явився паркінг на 180 місць, а всередині універмагу – атріум, увінчаний скляним куполом площею 277 кв. м.

Реклама

Всередині будівлі. В атріумі встановлено 14 ескалаторів. Фото: facebook.com/esta.ua

У ЦУМі встановили 14 ескалаторів, а на сьомому поверсі, де будуть розміщуватися кафе і ресторани, вже практично готова літня тераса з приголомшливим видом на Хрещатик.

Реклама

Тераса. З літнього майданчика буде відкриватися вид на центральну вулицю міста. Фото: facebook.com/esta.ua

Закінчили робочі і реставрацію фасаду: очистили гранітні плити, засклили віконні прорізи і відновили стіни 6-7-го поверхів. Відкрити оновлений ЦУМ обіцяють восени, точна дата буде відома найближчим часом.

РОБОТА КИПИТЬ. За словами керівника департаменту корпоративних комунікацій "Еста-Холдинг" Антона Гливинського, зараз робітники укладають плитку в торгових залах, коридорах і туалетах, монтують каркаси підвісних стель, штукатурять стіни і полірують бетонну підлогу в паркінгу.

Реклама

"Ведуться роботи і з установлення огорож атріуму і дерев'яних поручнів. А на фасаді закінчують монтаж керамогранита", – каже Гливинський. За його словами, в універмазі вже здано в оренду 70% площ, які займуть відомі світові бренди одягу, а також торговці кондитерськими виробами, вином, морепродуктами, м'ясом, фруктами і овочами та іншими продуктами.

За роботою. Будівельники встановлюють огорожі атріуму. Фото: facebook.com/esta.ua

АСИСТЕНТИ І ПОСЛУГИ. Крім нового простору і великої кількості різноманітних магазинів, новий ЦУМ обіцяє дивувати відвідувачів і незвичайними послугами. Крім обміну валюти, гравіювання, ремонту годинників, зарядки телефонів, банкоматів, в універмазі можна буде замовити послугу персонального шопінгу, щоб здійснювати покупки зі стилістом, підігнати під потрібний розмір куплений одяг в майстерні у кравця, а важкі кульки з покупками передати в руки носієві.

Головною "окрасою" стане послуга асистента примірочних. "Він буде безкоштовно обслуговувати клієнта під час примірки: підносити речі потрібних розмірів і кольорів, пропонувати варіації фасонів, забирати непотрібні і відносити на касу готові до оплати", – каже Гливинський.

У холодну пору року в універмазі буде працювати гардероб, в якому відвідувачі зможуть залишити верхній одяг, а для мам з маленькими дітьми відкриють кімнату по догляду за немовлятами. Її облаштують повивальними столиками з серветками і кремами, а також зручними кріслами для батьків.

Простір для Мade in UA

З'явиться в ЦУМі і простір для українських брендів. Він буде знаходитися на 4-му поверсі універмагу і складатися з двох частин: торговельної зони і ЦУМ Hub, де продаватимуть книги, а також проводити зустрічі з письменниками, покази мод, презентації альбомів українських музикантів і всілякі виставки.

За словами Юлії Шелехової, оператора торгової зони, тут розміститься більше 30 українських брендів одягу, взуття, аксесуарів і предметів дизайну. Серед них будуть і переможці конкурсу від ЦУМ.ua, який стартував ще в грудні минулого року і закінчився днями. "Усі переможці, а їх близько 12 брендів, зможуть протягом року орендувати торговий простір в універмазі з 95%-ю знижкою. Для них ми відведемо спецмайданчика і вкажемо, що це переможці конкурсу", – каже нам Шелехова.

Ціни на продукцію українських дизайнерів будуть стартувати в середньому від 350 гривень. "Присутність в провідному універмазі країни такої кількості українських брендів – величезний прорив і можливість заявити про себе", – додає Шелехова.

Музей в універмазі: Сукні та сумочки різних епох

Розраховують в ЦУМі створити і невеликий музей історії української моди. "Зараз ми активно шукаємо зразки оригінальних нарядів різних епох, які можна було б виставити в музеї. До слова, частину майбутніх експонатів всі охочі можуть вже зараз побачити на безкоштовній виставці "Образ часу: українська мода 1940-1990 рр.", яка триватиме до 15 липня в бізнес-центрі на вул. Богдана Хмельницького, 17/52", – каже Гливинський.

За його словами, в експозиції представлено близько 20 суконь різних епох – від 40-х до 80-х, а також десятки капелюшків, туфель, сумочок, прикрас, журналів мод, старовинних патефонів, фотоапаратів, друкарських машинок. Всі наряди – з приватних колекцій колишніх працівників столичного Будинку моделей різних років, а техніка – з музею КПІ.

"Останні роки говорять, що до 90-х років моди в Україні не було, але це не так. Починаючи з 60-х років колекції українських модельєрів демонструвалися за кордоном і викликали захоплення у передових європейських дизайнерів", – каже Галина Уваркіна, заслужений працівник культури України.