Кличко пояснив підвищення вартості проїзду

27 липня 2018, 23:25
Він зазначив, що проїзд можна зробити і безкоштовним, "якщо хтось готовий працювати безкоштовно"

kyivcity.gov.ua

Міський голова Києва Віталій Кличко пояснив своє розпорядження про підвищення вартості проїзду в міському транспорті тим, що без цього "складно було б уникнути кризи в транспортній системі".

"У нас транспортна галузь дотаційна – 1 млрд 800 млн гривень ми дотуємо щороку для того, щоб ця галузь існувала. Ні для кого не секрет, що ми бажаємо нові автобуси, нові тролейбуси, нові вагони метро, нові станції метро, нам потрібні нові ескалатори ", – сказав він в ефірі Радіо НВ.

Реклама

Мер міста додав, що середній вік працівників транспортної галузі в Києві – 52 роки, оскільки молоде покоління не йде в дану сферу через низькі зарплати. За його словами, одним з фактором підвищення вартості проїзду і виступила необхідність підвищення заробітних плат у транспортній сфері – вони повинні зрости на 25-30%. Коментуючи негативні відгуки про підвищення проїзду, він зазначив, що проїзд можна зробити і безкоштовним, "якщо хтось готовий працювати безкоштовно".

"У нас не вистачає 2400 працівників (у транспортній галузі), серед них 500 вакансій – у метрополітені. У нас тільки минулого тижня три машиністи звільнилися. Для того щоб підготувати машиніста, нам необхідно 7 місяців", - сказав Кличко.

Мер також зазначив, що за два роки в Києві з'явилося 100 нових тролейбусів, 100 нових автобусів і 45 нових трамваїв. Також Кличко висловив упевненість, що в найближчий рік чергового підвищення вартості проїзду в міському транспорті не буде.

Реклама

Тим часом, через підвищення тарифів на проїзд у комунальному транспорті Києва мешканці столиці шукають способи заощадити. Дешевше буде оселитися ближче до роботи, дізнавалися журналісти "Сегодня".

Найбільш заповзятливі жителі столиці ще до подорожчання запаслися проїзними на метро і жетонами за старими цінами. Причому брали як для себе, так і на продаж. У мережі пропонують пластикові проїзні на 50 поїздок - по 250 гривень, за 100 поїздок просять 500 гривень. Це в півтора рази дешевше, ніж нинішні ціни.

До речі, в КП "Київський метрополітен" підрахували: напередодні подорожчання проїзду в транспорті, 13 липня, жителі столиці тільки в підземці витратили понад 25 млн грн, запасаючись дешевими поїздками на майбутнє.