Кличко затвердив "Київхліб" переможцем конкурсу по створенню мережі продажу соцсортов хліба

22 грудня 2014, 18:43
Реалізація розпорядження дозволить на 3 роки зафіксувати ціни на соціальні сорти хліба

Переможець конкурсу зобов'язаний три роки продавати хліб за цінами, що не перевищують ціни станом на 15 серпня 2014 / Фото: Анастасія Іскрицька

Мер Києва, голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко підписав розпорядження, що затверджує найбільшого виробника хліба та хлібобулочних виробів компанію "Київхліб" (Київ) переможцем інвестиційного конкурсу по створенню роздрібної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів.

Про це повідомляє прес-служба Київміськадміністрації.

Реклама

"Публічне акціонерне товариство "Київхліб" затверджено переможцем конкурсу із залучення інвестора до створення об'єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними продуктами, які користуються високим споживчим попитом в Києві. Відповідне розпорядження КМДА підписав Київський міський голова Віталій Кличко", – йдеться у ньому.

Департаменту економіки та інвестицій доручено укласти відповідний інвестдоговір з переможцем конкурсу та замовником здійснення заходів щодо створення об'єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними продуктами – департаментом промисловості та розвитку підприємництва КМДА.

Передбачається, що реалізація розпорядження дозволить на 3 роки зафіксувати ціни на соціальні сорти хліба та хлібобулочних виробів, які користуються споживчим попитом у столиці.

Реклама

Нагадаємо, "Київхліб" закликає керівництво Київміськадміністрації в найкоротші терміни підписати розпорядження, що затверджує результати інвестиційного конкурсу по створенню роздрібної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів.

3 листопада Київміськадміністрація затвердила найбільшого виробника хліба та хлібобулочних виробів компанію "Київхліб" (Київ) інвестором щодо створення роздрібної торговельної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів.

Переможець конкурсу зобов'язаний три роки продавати хліб за цінами, що не перевищують ціни станом на 15 серпня 2014 року. Ці види хліба повинні бути постійно в наявності і становити не менше 70% від загального асортименту.