"Комуналка" для киян: що змінюється і куди звертатися зі скаргами (повний список адрес і телефонів)

17 травня 2018, 09:46
Замість "Київенерго" киян тепер обслуговуватиме комунальне підприємство "Київтеплоенерго"

В процесі. Майно, яким користувалася компанія "Київенерго", передається на баланс КП / Фото: Сергій Ніколаєв

У Києві в сфері надання комунальних послуг відбуваються серйозні зміни. За гарячу воду і опалення замість "Київенерго" тепер відповідає комунальне підприємство "Київтеплоенерго". Нововведення пов'язані з закінченням договору між містом і "Київенерго" на управління комунальним майном.

"Сегодня" відповідає на "найгарячіші" питання споживачів.

Реклама

Куди скаржитися

Зараз в столиці відбувається процес передачі майна, яким користувалася компанія "Київенерго", на баланс нового КП. Йдеться майже про 90 тис. об'єктів. Тепломережі, котельні і низка інших активів вже повернулися місту. Але ТЕЦ-5, ТЕЦ-6 і сміттєспалювальний завод "Енергія" до 31 липня ще знаходитимуться під управлінням "Київенерго" у зв'язку з відсутністю у "Київтеплоенерго" необхідних ліцензій і тарифів (але влада обіцяє, що це питання скоро вирішиться).

Незважаючи на те що процес поки не завершений, з 2 травня скарги, зауваження та будь-які інші питання, пов'язані з опаленням і гарячою водою, в "Київенерго" за звичними киянам телефонами не приймають. Звертатися тепер потрібно до міських Центрів комунального сервісу за тел. 247-40-40 (з понеділка по п'ятницю – з 08:00 до 20:00) або за такими адресами: в Шевченківському районі – вул. Кирпоноса, 10/8, і вул. Довженка, 10, в Голосіївському – просп. Науки, 11, в Дарницькому – вул. Заслонова, 22, в Деснянському – просп. Володимира Маяковського, 26, в Дніпровському – вул. Миропільська, 13-а, в Оболонському – пр. Героїв Сталінграда, 57, в Подільському – просп. Гонгадзе, 20-е, в Солом'янському – вул. Дінця, 21-б, в Святошинському – б-р Вернадського, 63-а.

Також, за даними КМДА, для отримання інформації про час гідравлічних випробувань або щоб залишити заявку про аварію, необхідно звертатися до диспетчерської з питань житлово-комунального господарства за тел. 15-57 або (044) 500-15-57 (з мобільного).

Реклама

Юридичні клієнти можуть отримати консультації з питань теплопостачання в п'яти центрах обслуговування за адресами:

  • вул. Волоська, 42,
  • Будівельників, 25,
  • просп. Повітрофлотський, 58,
  • Кловський узвіз, 24,
  • вул. Дінця, 21-б.

Електроенергія

Послуги з електропостачання в Києві з 1 березня надає ПрАТ "ДТЕК Київські Електромережі". Але, по суті, для столичних споживачів це нічого не змінює: оплачувати рахунки за світло можна усіма тими ж способами, які використовували раніше.

Отримати консультації з електропостачання побутові клієнти тепер можуть в центрах обслуговування за адресами:

Реклама
  • вул. Мельникова, 31,
  • вул. Жилянська, 83/53,
  • вул. Тимошенка, 18,
  • вул. Закревського, 14,
  • вул. Бориспільська, 6-а,
  • вул. Драгоманова, 40-з,
  • вул. Вільямса, 3/7.

Юридичні клієнти можуть звернутися за адресами:

  • вул. Мельникова, 31,
  • вул. Жилянська, 83/53,
  • вул. Тимошенка, 18,
  • вул. Закревського, 14,
  • вул. Бориспільська, 6-а,
  • просп. Голосіївський, 30-Б.

Графік роботи центрів можна подивитися на сайті компанії dtek-kem.com.ua (до речі, на цей же портал йде переадресація з сайту kyivenergo.ua, якщо увійти до розділу "Електроенергія").

Отримати інформаційно-консультаційні послуги клієнти також можуть ще декількома способами. У контакт-центрі "ДТЕК Київські Електромережі" – за номером 15-88 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних Vodafonе і Київстар) або (044) 202-15-88. Крім того, в особистому кабінеті з електропостачання, за допомогою форми зворотного зв'язку на сайті компанії, а також за допомогою нового сервісу – онлайн-консультації на Facebook-сторінці "ДТЕК Київські Електромережі".

Чому немає води

Она з найважливіших проблем, яка зараз хвилює киян, – відсутність гарячої води: без неї залишився майже весь Київ. Для деяких "брудні тижні" тривають вже майже місяць!

"У нас в Святошинському районі гарячу воду відключили ще в 20-х числах квітня. Відтоді гріємо каструлі. Попередніми роками сиділи без води по два тижні, тепер це триватиме незрозуміло скільки. Якщо чесно, таке відчуття, що влада просто економить. Всім відомо, що виробництво гарячої води влітку в рази дорожче, ніж в опалювальний сезон", – обурюється киянка Ольга Баринова.

Інші іронізують:

"До Києва на фінал ЛЧ чекають 100 тисяч іноземних туристів. Сподіваюся, вони не будуть шоковані, що в столиці України неможливо нормально помитися".

В "Київенерго" зазначають, що готують київські ТЕЦ-5, ТЕЦ-6 і сміттєспалювальний завод до нового опалювального сезону і можуть забезпечити столицю необхідними обсягами енергоресурсів: в міжопалювальний сезон 70% киян отримують гарячу воду завдяки двом ТЕЦ і "Енергії". Однак в мерії пояснюють: доведеться чекати ще мінімум до 1 червня. Це пов'язано з проведенням щорічних гідравлічних випробувань і "за сумісництвом" – з необхідністю укласти договори на поставку природного газу для котелень. На запитання, чи не сидітимуть кияни без гарячої води все літо, в міськадміністрації відповідають:

"Якщо будемо змушені продовжити термін відключення гарячої води, обов'язково проінформуємо про це киян ближче до 1 червня. Наразі жодних передумов для такого кроку немає".

Як платитимемо і передаватимемо показання лічильників

Багато киян звикли платити за гарячу воду та опалення в інтернеті, через особистий кабінет на сайті "Київенерго".

"Тут же легко можна було передати і показання лічильника", – говорить житель Оболоні Ігор Просюк.

Скористатися цим сервісом городяни можуть і в травні, щоб оплатити рахунки за квітень і попередні місяці. У КМДА "Сегодня" розповіли і про інший варіант – ті ж функції надають в особистому кабінеті на сайті ЦКШ cks.com.ua. Тут же можна платити і за інші компослуги. Щоправда, на відміну від сайту "Київенерго", тут передбачена комісія (за винятком тих, хто оплачує "Карткою киянина").

"Стосовно оплати за квитанціями, то наступного місяця будуть розіслані платіжки з докладним роз'яснювальним бюлетенем, хто за що відповідає, як повинна виглядати квитанція, куди можна звертатися, та іншою корисною інформацією", – говорить радник заступника мера Києва Юлія Грамотна.

До речі, жителям, які мають борги за опалення або гарячу воду, не варто сподіватися, що про них забудуть. Всі заборгованості "Київенерго" також передає КП "Київтеплоенерго". Також, за словами Грамотної, жителям не потрібно нікуди бігти, щоб укласти нові договори з КП "Київтеплоенерго": діє публічний договір.