Куди в Києві потрібно скаржитися на зламані маршрутки

20 січня 2017, 18:02
Чиновники перевіряють технічний стан транспорту в столиці

З перевізником, який не стежить за технічним станом своїх автобусів, можуть розірвати договір / Фото: Олександр Яремчук

У маршрутці №45, яка курсує від метро "Дарниця", в салоні вже кілька днів зламано сидіння, скаржиться киянка Людмила Корнєєва.

Тим часом в місті є відомство, яке контролює технічний стан машин. "Ми постійно проводимо планові перевірки на всіх маршрутах столиці, зазвичай – раз на рік. Але непланові перевірки проводяться набагато частіше – минулого року їх було понад 200. Якщо пасажири побачили зламані сидіння, які не ремонтуються тривалий час або є які-небудь інші зауваження, вони можуть поскаржитися до контактного центру мерії за телефоном 15-51 або ж звернутися до департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Але обов'язково потрібно вказати повний номер маршруту та номерні знаки безпосередньо автобуса, де було помічено порушення. І тоді з перевізниками цього конкретного маршруту проведуть профілактичну бесіду з цього приводу і, звичайно ж, проведуть перевірку", – розповів нам Сергій Савтир, начальник комунальної служби перевезень КМДА.

Реклама

Якщо під час перевірки факт підтвердиться і найближчим часом поломка залишається, перевізнику маршруту наші перевіряючі випишуть припис. А якщо у перевізника буде три подібних приписи – то з ними можуть навіть розірвати договір на перевезення пасажирів.