Маршрутки з передмість Києва будуть їздити тільки до кінцевих станцій метро

18 березня 2015, 09:33
Людям доведеться платити більше, але до центру возити не будуть

Маршрутка 720. Зараз їздить з Боярки до столичної площі Перемоги, прямо до цирку / Фото: Григорій Салай

У КМДА хочуть, щоб приміські та міжміські перевізники, маршрути яких проходять по Києву, затверджували у столичній адміністрації свої транспортні схеми. У тому числі – місця зупинок, кінцеві і початкові точки маршрутів, якщо вони знаходяться на території столиці.

Також перевізникам порекомендують їздити тільки до кінцевих станцій метро, а не як зараз, до центру міста: це, на думку влади, дозволить розвантажити вулиці і поліпшити екологію. Відповідний проект рішення Київради вже виставили на обговорення на сайті КМДА. Нововведення набудуть чинності, якщо за них проголосують депутати.

Реклама

НЕ В ЦЕНТР . Проблема, на думку влади, в тому, що зараз всі приміські та обласні перевізники, заїжджаючи до Києва, повинні здійснювати висадку і посадку пасажирів тільки на автостанціях. Але ті автостанції, які були побудовані давно – незручні для людей (наприклад, від а/с "Дачна" до м. "Житомирська" потрібно їхати ще кілька зупинок наземним транспортом – Авт.), тому 90% перевізників змушені довозити пасажирів до центру міста.

"Раніше схеми пересування по місту приміські перевізники узгоджували з КМДА. Потім цю вимогу скасували. Але проблема серйозна, і потрібно знову повернутися до такої практики. Наприклад, перевізник хоче, щоб маршрут проходив через центр Києва. Але якщо на цій ділянці вже є багато дублюючих маршрутів, необхідності ще в одному немає", – пояснюють в Департаменті транспорту КМДА. Чиновники пропонують їздити обласним перевізникам лише до кінцевих станцій метро – до тих пір, поки в місті не з'являться нові автостанції на в'їздах у місто. Таких потрібно, як мінімум, п'ять.

Перевізники запевняють, що готові підтримати таку пропозицію. "Ми не проти їздити до кінцевих станцій метро. Головне – щоб не змушували прив'язуватися до автостанцій, оскільки це не сподобається пасажирам", – говорить голова асоціації "Перевізники Київщини" Олексій Павленко.

Реклама

БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ . Зараз через Київ курсує величезна кількість приміських маршруток. Так, №820 йде з Вишневого аж на Контрактову площу, а №805 – з Вишневого на залізничний вокзал.

Жителі передмістя кажуть, що якщо всі маршрутки будуть їздити тільки до кінцевих станцій метро, платити доведеться більше. "Я доїжджаю на 820-й до НАУ, і зараз плачу 8 грн в одну сторону. Якщо маршрутка буде їздити тільки до метро, мені доведеться пересідати ще на один транспорт, а це – ще мінімум 4-6 грн. Виходить, на місяць це додаткові 200 грн. Сума немаленька", – підраховує мешканка Вишневого Олена Макаренко.

Кияни додають: проїзд по Києву в приміських маршрутках дешевший, ніж у столичних – там беруть по 4 грн, а в більшості київських вже по 5-6 грн.

Реклама

Перевірять усі маршрутки

Протягом двох тижнів повинні перевірити техстан транспорту на підприємствах, які займаються перевезеннями пасажирів. Таке розпорядження дав прем'єр України Арсеній Яценюк через почастішання ДТП з маршрутками. У Києві цього року було кілька гучних аварій, які могли статися через технеполадки. Навіть нещодавно у маршрутки під час руху відвалилося колесо.

"Ще на початку року ми направляли лист в ДАІ, щоб вони перевірили маршрутки. На жаль, через мораторій на перевірку роботи підприємств, прийнятого владою, ніхто не мав право це робити. Було б добре, якби, крім перевірки техстану транспорту, Кабмін дозволив "Укртрансінспекції" перевірити і ліцензії перевізників, щоб припинити роботу нелегалів", – говорить начальник комслужби перевезень КМДА Сергій Савтирь.

У ДАІ Києва нам сказали, що як тільки буде команда, готові до таких перевірок приступити.