Метро і тролейбуси по 8 гривень: кияни почали масово економити на транcпорт

27 липня 2018, 08:07
Жителі столиці замислюються про переїзд в інші райони

Через  підвищення тарифів на проїзд в комунальному транспорті Києва, мешканці столиці шукають способи заощадити. Чи дешевше буде оселитися ближче до роботи, дізнавалися журналісти "Сегодня".

Киянин Іван Басюк уже кілька місяців їздить на роботу на електровелосипеді. Через півгодини долає понад 20 кілометрів. Це швидше, ніж підземкою. Правда, окупиться двоколісний не раніше, ніж через 2-3 роки, і економію Іван уже відчув.

Реклама

"Батарея заряджається протягом трьох годин, і цього заряду вистачає на 60 кілометрів. І вартість одного заряду, наскільки я порахував, менше 1 гривні", – говорить Басюк.

Втім, така альтернатива – не на кожен день і сезон. У дощову погоду Басюк змушений спускатися в метро.

Не обходиться без метрополітену й Олександра Юдіна. Дівчина працює на Дарниці, а живе практично на іншому кінці міста. Каже, тепер на проїзд змушена витрачати як мінімум десяту частину заробітку.

"На їжі неможливо економити. На якомусь догляді за собою – ми ж дівчинки, не можемо економити на цьому. Тут питання стоїть або в зміні роботи та русі далі по зарплаті, або в якомусь додатковому заробітку", – журиться киянка.

А дехто вже почав замислюватися про переїзд ближче до роботи. Ріелтори прогнозують: до січня вартість оренди житла в Києві має залишитися незмінною.

Реклама

"Відсотків на 10 по відношенню до початку року підвищилася орендна плата. Однокімнатні в середньому коштують від 10 тисяч гривень, попит збільшився", – зазначає ріелтор Олександр Бойко.

Найбільш заповзятливі жителі столиці ще до подорожчання запаслися проїзними на метро і жетонами за старими цінами. Причому брали як для себе, так і на продаж. У мережі пропонують пластикові проїзні на 50 поїздок – по 250 гривень, за 100 поїздок просять 500 гривень. Це в півтора рази дешевше, ніж нинішні ціни.

До речі, в КП "Київський метрополітен" підрахували: напередодні подорожчання проїзду в транспорті, 13 липня, жителі столиці тільки в підземці витратили понад 25 млн грн, запасаючись дешевими поїздками на майбутнє.