Метро на Троєщину: Кличко озвучив головні проблеми

19 березня 2019, 14:23
Без завершення будівництва Подільсько-Воскресенського моста про метро на Троєщину не може бути й мови

Для будівництва метро на Троєщину в Києві необхідно добудувати Подільсько-Воскресенський міст, іншого варіанту бути не може, повідомив мер Києва Віталій Кличко у вівторок, 19 березня, інспектуючи будівництво нових станцій метро.

За його словами, на сьогоднішній день будівництво моста триває, а влітку "всі кияни помітять, що роботи йдуть". Він уточнив, що за два роки необхідно зробити автосполучення між лівим і правим берегами Дніпра.

Реклама

Також Кличко додав, що крім перших двох станцій ("Мостицька" і "Проспект Правди") Сирецько-Печерської лінії метрополітену планується побудувати ще дві – "Виноградар" і "Маршала Гречка". За даними прес-служби КМДА, протяжність нової ділянки з чотирьох станцій буде майже 7,5 кілометрів. Також побудують нове електродепо, оскільки довжина лінії перевищує 20 км.

Розвиток лінії передбачено від станції "Сирець" в напрямку перетину вулиць Білицька і Північно-Сирецька, далі по вулиці Межовій до перетину з проспектом Правди з перспективою подальшого продовження цієї лінії до площі Тараса Шевченка. Введення їх в експлуатацію дозволить перевозити цією гілкою метро 34 тис. пасажирів на годину. Загальна вартість будівництва 4 станцій складе, за розрахунками на сьогодні, понад 11 млрд гривень.

При цьому Кличко спустився в монтажну шахту на глибину 40 метрів, за допомогою якої будуть спускати і піднімати будівельне обладнання.

Реклама

Раніше повідомлялося, що загальна вартість введення в експлуатацію станцій "Мостицька" і "Проспект Правди" Сирецько-Печерської лінії столичного метрополітену на житловий масив Виноградар оцінюється в 6 млрд гривень.

Також нагадаємо, що на будівництві ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції "Сирець" до Виноградаря 19 березня побував президент Петро Порошенко.