Метро після карантину: що сталося з рекламою на станціях

19 травня 2020, 17:43
За час відсутності пасажирів відбулися деякі зміни

/ Фото: Олександр Яремчук, Сьогодні

Київський метрополітен закритий для пасажирів вже два місяці. Сайт "Сьогодні" дізнавався, чи прибрали рекламу, яка була розміщена на станціях підземки. Адже кияни вже більше двох місяців не заходять в метро.

Багато містян припускають, що рекламу прибрали зі стін станцій підземки.

Реклама

"Зали багатьох станцій були повністю заліплені рекламою. Наприклад, станція "Палац спорту", "Позняки". Буде незвично тепер в метро, коли ми побачимо чисті стіни. Адже який сенс залишати рекламу на станціях, якщо її не бачать люди, а лише співробітники метро", – припускає киянин Микола Шинкарук.

Нагадаємо, протягом більше двох місяців в метро нікого не пускають, посилаючись на карантин. Лише зрідка чиновники КМДА показують нам відеоролики того, що відбувається на станціях.

"Ми працюємо і готуємо метрополітен до можливого відкриття. А рекламою займається "Київреклама". Це було закріплено рішенням Київради. Всі договори, які підписані між "Київреклама" і рекламодавцями, залишаються в силі. І все ,що знаходилося на станціях, – залишається там. Звичайно ж, рекламщики стежать за ситуацією і знімають рекламу, якщо закінчився термін договору на розміщення. Якщо рекламу потрібно поміняти або прибрати, то у них є право допуску на станції. Київський метрополітен – балансоутримувач території, у рекламістів є схеми розміщення реклами по станціях, і ми їх пропускаємо. Вони можуть там працювати", – розповіли нам в Київському метрополітені.

Там додають, що в роботу рекламістів вони не втручаються.

В управлінні з питань реклами Київської міської державної адміністрації нам повідомили, вони не в курсі того, що відбувається з рекламою на закритих станціях.

Реклама

"У мене немає інформації про кількість реклами в метро – стало її більше чи менше за час карантину. Зміни невеликі були, але вони неістотні. Загалом, є тенденція до зменшення кількості реклами в метрополітені. Вона пов'язана з впровадженням нових правил щодо розміщення реклами в підземці. Вони спрямовані на її скорочення і упорядкування типів реклами та її розміщення в метро, але це ніяк не пов'язано з карантином", – розповів сайту "Сьогодні" Олександр Смирнов, начальник управління з питань реклами КМДА.

Нагадаємо, київське метро планують відкрити 25 травня. При цьому воно буде працювати вже без жетонів у касах: проїхати можна буде тільки за картками і проїзним, а для разової поїздки необхідно буде скористатися QR-кодом.

Раніше в Держпродспоживслужбі Києва розповіли сайту "Сьогодні", як буде працювати метрополітен після завершення карантину. Крім того, столична влада уточнювала, чи буде підвищуватися вартість проїзду в громадському транспорті столиці.