Мільйонна клієнтка контакт-центру "Київських енергетичних послуг" отримала в подарунок Розумний WATT

25 червня 2019, 15:56
"Потрібно вчитися берегти енергію!", – каже Олена Міщенко

Теплим червневим вечором Олена Міщенко зайшла Особистого кабінету на сайті "Київських енергетичних послуг", , щоб передати показники лічильника. Вирішила уточнити суму нарахувань і наступного ранку зателефонувала до контакт-центру.  

– Близько 9 ранку вирішила потелефонувати до контакт-центру, – розповідає Олена Іванівна. – Хвилини за дві-три зв‘язалась з оператором, відповіла мені приємна дівчина, все швидко пояснила. Сказала: не переживайте, у вас все добре, ви якраз показники внесли, а то була сума по середньодобовим нарахуванням.

Реклама

До нового постачальника Олена Міщенко звернулась вперше: до цього потреби не виникало.

– Знаєте, я дуже законослухняна людина, завжди притримуюсь усіх правил. Знаю, що передавати показники треба з 1 по 4 число місяця. Дуже переживаю, аби не було заборгованості, ­­– каже вона. – Характер такий, пунктуальна, обов‘язкова. Та і рід діяльності – працюю у страховій компанії – привчає до порядку. Думаю, що кожна людина має так ставитися до правил, тоді і життя буде кращим.

Через декілька днів їй перетелефонували з "Київських енергетичних послуг" і запросили в гості: Олена Іванівна стала мільйонною клієнткою, яка потелефонувала до контакт-центру компанії.

Реклама

– У мене перше питання було: це не розіграш? Потім уже стала розпитувати, запросили відвідати офіс, сказали, що вручать подарунок… Пощастило, ледь не вперше в житті щось виграла! – сміється жінка.

Енергоефективний набір Розумний WATT Олені Міщенко вручав директор "Київських енергетичних послуг" Віктор Мельников. Разом з інструкцією, як користуватися набором, та порадами з енергоефективності.

– Найголовніше у наборі – це, звичайно ж, лічильник. Він двозонний, вже параметризований і дозволяє сплачувати за спожиту з 23 вечора до 7 ранку електроенергію вдвічі менше, – зазначив Мельников. – Вам його встановлять "під ключ". Також тут є LED-лампи, які споживають в 10 раз менше звичайних ламп розжарювання, а служать роки. І розумна розетка, до якої можна підключити, наприклад, пральну машину, бойлер, посудомийну машину. Потім програмуєте її на включення в нічний час – і зберігаєте гроші на оплаті рахунків за електроенергію.

Реклама

З енергоефективністю Олена Іванівна вже знайома: використовує LED-лампи і вважає, що треба вчитися економити всі види енергії.

– Ще років 10 тому енергоефективність була чимось далеким. А зараз починаєш задумуватися, що треба економити. За кордоном до цього вже звикли. А у нас все тільки починається, треба вчитися берегти енергію, – каже вона.

До речі, більшість клієнтів, які телефонують по гарячим номерам контакт-центра (044/066/067) 277-18-18 обирають не спілкування з оператором, а роботу з інтерактивним голосовим помічником. З мільйона прийнятих дзвінків з фахівцями хотіли поспілкуватися трішки більше чверті споживачів – 265 тисяч киян, населення цілого району столиці. Усі інші передавали показники лічильників і прослуховували необхідну інформацію в автоматичному режимі. Багато хто обирає інші канали: зв'язуватися через Facebook або писати електронні листи

Олена Іванівна також обіцяє писати:

– Я на сайті "Київських енергетичних послуг" дізналась, що у вас є сторінка на Facebook, і першого разу вирішила потелефонувати, але тепер буду писати повідомлення. Добре, що є така можливість, дякую. Технології не стоять на місці, треба все робити для людей, щоб можна було не відпрошуватися з роботи для вирішення своїх питань, і було комфортно. Це найголовніше. 

Нагадаємо, раніше новини "Сьогодні" розповідали, що новий ринок електроенергії в Україні готовий до запуску.