Мільйони на фунікулер: нові вагони можуть привезти з Австрії

29 листопада 2018, 12:43
Капремонт підйомника перенесли на наступний рік

Фото: www.doppelmayr.com

Столична влада знову заговорила про масштабну реконструкцію київського фунікулера і заміну старих вагонів підйомника на сучасні, з прозорим дахом і кондиціонерами. До робіт планують приступити наступного року, коштувати вони можуть 140 млн грн.

У лютому 2018-го в КМДА повідомляли, що планують закрити фунікулер на капремонт влітку. Серед заявлених робіт – ремонт верхньої і нижньої станцій, рейок, зміцнення схилів, установлення пандусів для маломобільних груп населення. Йшлося і про заміну старих вагонів на нові, європейського зразка. Однак роботи так і не стартували.

Реклама

Як пояснили сайту "Сегодня" в "Київпастрансі", проведені тендери на реконструкцію фунікулера і закупівлю нового рухомого складу не відбулися через невиконання учасниками умов конкурсу.

Реклама

"Буде оголошений новий тендер", – повідомили в "Київпастрансі".

У компанії додали, що на час ремонтних робіт фунікулер закриють, і працювати він не буде. Терміни поки не називають. Що стосується нових вагонів, то на їх придбання також планують оголосити тендер.

"Згідно з процедурою закупівель, буде вибрано найкращу пропозицію", – розповіли в КМДА.

Днями мер Києва Віталій Кличко заявив, що поставити нові вагони може австрійська компанія. На сайті фірми вказано, що їх фунікулери за будь-яких погодних умов працюють оптимально, термін служби – до 40 років. Також вони характеризуються помірними витратами на утримання.

"Вагони або склади з одного або двох вагонів – з" вагоновожатим "або автоматичні – конструюються відповідно до потреб і переваг замовника. Фунікулер з місткістю до декількох сотень людей може розвивати швидкість руху до 14 метрів на секунду", – розповіли інженери.

Вартість вагонів не зазначена. Як пояснив "Сегодня" експерт з транспорту Олександра Кава, без аналізу технічної документації назвати вартість постачання австрійських вагонів неможливо – це не серійна продукція.

Реклама

Нагадаємо, київський фунікулер відкрито в 1905 році, остання реконструкція проводилася ще в 1980-х.