На проблемних трасах під Києвом побудують дворівневі розв'язки

27 вересня 2018, 10:16
Киянам обіцяють, що будівництво стартує вже в 2019 році

/ Фото: Анатолiй Бойко

Передмістя Києва активно розвиваються і розбудовуються. А враховуючи, що звідти величезну кількість жителів їздять до столиці на роботу і назад, на дорогах стає тісно і небезпечно. В "Укравтодорі" повідомили про плани будівництва п'яти нових дворівневих розв'язок на найпроблемніших ділянках на Одеській і Житомирській трасах.

"На дорозі М-06 це поворот до масиву Чайки (км 15 + 668), у с. Білогородка (км 20 + 029) і в с. Стоянка (км 21 + 767). На дорозі М-05 – поворот в с. Чабани (км 15 + 390) і в с. Боярка (км 21 + 847). Після завершення тендерних процедур вже в наступному році можуть бути розпочаті роботи по реалізації цих проектів за рахунок коштів позики міжнародних фінансових організацій: ЄБРР і Європейського інвестиційного банку", – повідомили в "Укравтодорі".

В яку суму можуть обійтися розв'язки, поки не уточнюють. На перерахованих ділянках зараз існують звичайні розвороти через розриви в відбійнику. І проїхати тут, кажуть водії, це гра в "російську рулетку".

Реклама

"Щоб розвернутися в районі Чайки, потрібно перетнути три смуги проїжджої частини, по якій мчать на пристойній швидкості авто зі зустрічного напрямку. Іноді доводиться стояти на розвороті 10, 20 хвилин, щоб проскочити через просвіт в цьому потоці. Я вже мовчу, що тут курсує і громадський транспорт, а автобусу потрібно ще більше часу, щоб повернути", – розповідає киянин Олексій Дмитренко.

Ділянку біля розвороту на Чайці водії називають "проклятою", тут постійно відбуваються масштабні аварії.

"Легковики тут б'ються щотижня. Але особливо запам'яталася ДТП, яка сталася кілька років тому. Бензовоз з цистерною почав розворот, і в нього врізалася інша фура, яка їхала по прямій в сторону Києва. Цистерна перелетіла на зустрічну смугу, пом'яла ще три машини і запалала На інших розворотах далі по трасі твориться практично те саме. Цього року був випадок, коли маршрутка врізалася в міський автобус №37", – говорить водій Сергій Прошко.

Ситуація на трасі Київ – Одеса ще сумніша. Там жителі найближчих до Києва селищ взагалі періодично влаштовують акції протесту на дорозі, щоб привернути увагу до проблеми розворотів. Остання пройшла минулого тижня, 21 вересня. До речі, за даними "Укравтодору", інтенсивність руху в районі населених пунктів Чабани, Гатне, Іванковичі зараз становить понад 40 000 автомобілів на добу. І трафік щорічно збільшується.

Правда, в швидке вирішення проблеми люди все-таки не вірять. Мовляв, подібні обіцянки чули і раніше. І сумніви ці небезпідставні. Справа в тому, що початку будівництва повинні посприяти і місцеві органи влади, виділивши земельні ділянки під розв'язки. Поки є проблема з одним "адресою" – на Чайці (мова йде про відведення 3,6 га земель лісового фонду).

Реклама

Нагадаємо, в п'ятницю, 21 вересня, близько сотні людей протестують на Одеській трасі. Протестуючі вимагають реконструювати аварійний розворот на село Круглик. На місці проведення протесту на трасі утворився величезний затор. Разом з тим учасники мітингу наголошують, що саме в цьому місці на дорозі кожен день пробки, а проведення акції за будівництво дорожніх розв'язок проїзду не заважало.

Крім того, раніше в "Укравтодорі" заявили, що на дорогах біля Києва планують побудувати п'ять дворівневих транспортних розв'язок.