Нова зупинка для швидкісного експреса у Києві: як йде будівництво

26 червня 2019, 14:40
Робітники вже закінчують фундамент майбутньої платформи

На Видубичах у Києві повним ходом йде будівництво нової станції Бориспільського експреса. Там вже будують два входи і виходи до майбутньої платформі. Один з виходів буде підземним і з'єднає станцію з метро "Видубичі", а інший – наземний з виходом до самої платформі.

Робітники вже закінчують фундамент майбутньої платформи. Після всіх робіт її довжина складе – 209 метрів. У той же час ділянка будівництва дуже складна.

Реклама

"На місці робіт дуже багато інженерних комунікацій, тому їх прокладають вручну, без застосування техніки", – поділився проблемами будівництва Андрій Кравцов, директор "Укрзалізниці". 

У відомстві вважають це будівництво дуже перспективним у зв'язку з тим, що на Видубичах дуже зручна логістика: там є автостанція, станція метро, залізнична платформа, і їх можна об'єднати в єдиний транспортний хаб.

"Наприклад, якщо пасажир їде з Обухова, то він може пересісти з автостанції на станцію Бориспільського експреса і бути в аеропорту вже через 30 хвилин", – зазначив Кравцов.

Станцію відкриють вже до кінця цього року.

Нагадаємо, що експрес "Київ – Бориспіль" відкрили 30 листопада минулого року, на будівництво витратили півроку і 580 млн грн. Рухомий склад складається з п'яти вагонів Pesa польського виробництва, які називають рейковими автобусами або дизель-поїздами. На підприємстві підрахували, що щодня новим видом транспорту користується в середньому дві тисячі осіб. За шість місяців роботи рейкобусами скористалося понад 270 тисяч осіб, а сам він здійснив понад 8 тисяч рейсів. Крім того, з 10 травня в пікові години (коли прилітає і відлітає багато літаків) тричі в день:вранці, вдень і ввечері почав ходити склад з двох вагонів.

Реклама