Нові автовокзали повинні розташовуватися біля станцій метро, щоб розвантажити центр столиці – Майзель

13 лютого 2017, 17:56
Київ позбудеться корупційної складової в сфері пасажирських перевезень після впровадження нової транспортної схеми, переконаний чиновник

Сергій Майзель. Фото: kpt.kiev.ua

Після впровадження плану розвитку транспортної системи Києва масштабні корупційні схеми в сфері пасажирських перевезень будуть ліквідовані. У цьому переконаний директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель.

Як відомо, про необхідність вдосконалення муніципальної транспортної політики Київський міський голова Віталій Кличко заявив в грудні 2016 року, коли відкрився новий сучасний автовокзал на Теремках-2: столичні автовокзали повинні працювати не в центрі міста, а на околицях, поряд зі станціями метрополітену, де пасажирам буде зручно пересісти на сучасний і комфортний міський громадський транспорт.

Втім, поки недалеко від центру міста функціонують кілька автостанцій, які знаходяться на балансі Фонду державного майна України.

"Діяльність цих автостанцій суперечить концепції розвитку транспортної інфраструктури Києва. Сама концепція полягає в тому, щоб все автовокзали були виведені на околиці міста і розташовані біля кінцевих станцій метро. Це необхідно, щоб максимально розвантажити центр міста і знизити кількість аварійних ситуацій на дорогах", – зазначає Сергій Майзель.

Крім того, діяльність автостанцій ДП "Київпассервісу" (це підприємство підпорядковується Фонду держмайна), за словами Сергія Майзеля, не атестована і фактично суперечить принципам розвиненої європейської країни.

"Є факти порушення в "Київпассервісі" трудового законодавства, коли без причини звільняють співробітників або відправляють у відпустку за свій рахунок. Разом з цим спостерігається фіктивне працевлаштування: сьогодні цей показник вже досяг 20, так би мовити, мертвих душ", – відзначає Сергій Майзель.

За його свідченням, ще одне порушення в роботі підприємства стосується пільговиків, які не можуть купити квитки зі знижкою через те, що керівник "Київпассервісу" (один з найбільших автоперевізників) повністю вивів пільгові квитки з продажу. Також через відсутність пандусів та іншого необхідного обладнання Центральним автовокзалом не можуть користуватися особи з обмеженими фізичними можливостями.

"По-перше, всі наведені факти безпосередньо впливають на безпеку пасажирських перевезень, по-друге, мова йде про масштабні корупційні схеми, які будуть ліквідовані після впровадження плану розвитку транспортної системи Києва. Не можна забувати, що в цьому році столиця готується прийняти міжнародний конкурс " Євробачення", і наше завдання – показати себе з кращого боку. Замість цього гості міста побачать старі автовокзали, які працюють за корупційними схемами часів попередньої влади", – резюмує керівник Департаменту транспортної інфраструктури.