Новий збій: у метро Києва знову не працює електронний квиток

8 листопада 2019, 08:19
Оператор КП "ГІОЦ" займається розв’язанням питання

Столичний метрополітен повідомив вранці у п'ятницю, 8 листопада, про чергові перебої у роботі системи електронного квитка.

"Шановні пасажири! Система електронного квитка тимчасово не працює. Оператор КП "ГІОЦ" займається вирішенням питання. Просимо скористатися альтернативним видом оплати. Просимо вибачення за незручності", – йдеться у повідомленні пресслужби підземки.

Реклама

Зазначимо, що це вже не перший збій у роботі системи. Наприкінці літа на станціях метрополітену стався збій системи продажу Kyiv Smart Card. Проблеми з системою тривали якраз у найпіковіший час, коли всі пасажири їдуть на роботу. Транспортну картку не можна було поповнити в жодній з кас метрополітену. У пресслужбі метро нам розповіли, що розв’язали проблему шляхом тимчасового продажу жетонів і поповнення зелених карт на станціях і виходах, де їх раніше перестали продавати. Однак черг все одно не вдалося уникнути.

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат з продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду.