"Потрібні протигази": кияни розкритикували проєкт велодоріжки на Набережному шосе

17 серпня 2020, 14:29
Жителі столиці не оцінили ідею встановити вздовж жвавої траси лавки для відпочинку

/ Фото: Юрій Кузнєцов, Сьогодні

Кияни у соціальних мережах розкритикували проєкт велодоріжки на Набережному шосе, представлений Департаментом транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації.

Так, у Департаменті заявили, що наразі фахівці вивчають можливість встановлення пандусів замість сходів в підземному переході у Старонаводницькому парку біля спуску зі Співочого поля і мосту Метро, а також облаштування ліфта біля підземного пішохідного переходу біля пам'ятника Магдебурзького права. На думку КМДА, це дозволить людям з обмеженими можливостями і велосипедистам безперешкодно і комфортно перетинати Набережне шосе.

Реклама

У Департаменті нагадали, що протяжність нової велодоріжки буде близько п'яти кілометрів, і вона з'явиться в межах будівництва рекреаційної зони вздовж Набережного шосе. Крім будівництва велодоріжки також заявлене оновлення мережі зливостоків, облаштування нового освітлення, озеленення.

Також у Департаменті опублікували фотографії проєкту облаштування велодоріжки, на яких уздовж Набережного шосе заплановане встановлення лавок.

Реклама

Жителі столиці розкритикували запропоновані зміни, зазначивши, що для відпочинку на таких лавках, встановлених біля жвавої дороги, знадобляться беруші й протигази. У коментарях до фото проєкту кияни також нагадали про легендарний трамвай №5, який курсував уздовж Набережної і був закритий у 2011 році. Місцями трамвайні колії вздовж Набережного шосе досі збереглися.

Реклама

Новини "Сьогодні" писали, що запропонована уздовж Набережного шосе веломагістраль з'єднає міст ім. Патона, міст Метро (запланований веломаршрут Лісова – Центр), Парковий пішохідний міст (виїзд на рекреаційну зону Труханового острова, а також на веломаршрут Троєщина – Центр) і Поділ. Проект коштуватиме 184 мільйони гривень.

Нещодавно на Нивках у Києві нову велодоріжку перегородили воротами.

Крім того, на велодоріжці, яку облаштували на Пушкінській, спочатку встановили МАФ, а потім стали паркувати автомобілі.

Також дивіться, як хочуть з'єднати Київ та Ірпінь велодоріжкою: