Оновлений винний відділ у NOVUS в ТРЦ Sky Mall: 1100 вин з 20 країн світу

10 вересня 2019, 10:05
Як у новому флагманському супермаркеті мережі у ТРЦ в Sky Mall збільшили алкогольний асортимент і чим новий об’єкт зможе здивувати поціновувачів вишуканого алкоголю

Незабаром, вже найближчим часом, у столичному торговельно-розважальному центрі SkyMall розпочне роботу новий флагманський магазин однієї з провідних продовольчих мереж України – NOVUS. Загальна площа об’єкту складає біля 12 000 кв. м, а торговельна – 6300 кв. м. Але не розміри виділяють цей магазин серед інших торговельних точок рітейлера. Супермаркет у ТРЦ SkyMall буде відрізнятися і тим, що в оздобленні широко використані екологічні матеріали, сама зала має оригінальний і сучасний дизайн, у магазині впровадженні інновації, такі як електронні каталоги, digital-екрани та каси самообслуговування.

Значно розширено й асортимент: мережа запропонує своїм клієнтам близько 50 000 товарів, у тому числі – 5000 товарних позицій власного імпорту та близько 1000 товарів власних торгових марок. Зокрема, у маркеті буде презентований оновлений винний відділ, в якому покупець зможе вибрати з більш ніж 1300 артикулів. Серед них буде 1100 позицій вина з 20 країн світу. Подробиці проекту в бліц-інтерв’ю RAU розкрила Анна Пінкевич, керівник групи товарів "Напої та тютюн" мережі NOVUS.

Реклама

– За яким принципом обираєте товар, який буде продаватися в мережі NOVUS?

– Основний принцип відбору товару – це співвідношення ціна-якість. В роботі з постачальниками обираємо відомі бренди, про які знають у всьому світі. В роботі з власним імпортом – дивимося в сторону маленьких унікальних виробництв. Хочемо, щоб це був ексклюзивний для України асортимент, але враховуючи інтереси та потреби покупців.

Також працюємо і з великими європейськими виробництвами, в основному це товари більш широкого споживання з ціновим діапазоном економ – середній мінус. Товар для власного імпорту обираємо на міжнародних виставках, заздалегідь детально вивчаємо інформацію про виробників в інтернеті, їздимо безпосередньо на виробництва і на власні очі дивимось, як виробник відноситься до створення свого продукту.

Реклама

– Яким має бути постачальник, щоб NOVUS з ним працював? Які критерії відбору? Чи, може, є стандарти, яким має відповідати потенційний партнер?

– Основний стандарт відбору постачальника – в першу чергу, це відповідність всім вимогам чинного законодавства України. Це перший крок. В подальшому все залежить від переговорів. До всіх постачальників, які хочуть і прагнуть мати надійні та довготривалі стосунки в роботі, ми завжди відкриті.

Реклама

– Наскільки збільшиться кількість імпортних товарів категорії "Напої та тютюн" в новому магазині NOVUS?

– Для цього магазину кількість товарів власного імпорту збільшиться на 165 SKU, що на 15% більше від існуючого. До цього готувались заздалегідь і почали ще з березня 2019 року. Частина новинок заїде ще до кінця року вже після відкриття магазину – це приблизно ще 50 нових унікальних і цікавих позицій. З цікавого – це розширення асортименту вин Нового світу, особливо з Аргентини (ТМ Dona Paula), з Італії – рекомендую звернути увагу на бренд 12 Mezzo, з Іспаніі – Hacienda Zorita з одного із найкращих регіонів – Ribera del Duero. Також завозимо Claude Leblanc з Бургундіі (Франція), раніше у нас цей регіон не був представлений.

– На яку категорію товарів зараз є більший попит у споживача? Алкогольних напоїв якої країни виробництва найбільше продається у мережі NOVUS?

– Найбільш динамічними є категорії ігристих та тихих вин. Є підвищений інтерес до джинів. Покупці звертають увагу на товари з помітками Bio, Organic.