Небезпечні мости Києва: експерт назвав шляхопроводи, які потребують ремонту

15 серпня 2018, 15:43
На думку Олександра Сергієнка, незважаючи на аварійність деяких об'єктів, столиці не загрожує генуезька трагедія

Фото: А. Яремчук

У Києві чотири мости перебувають у аварійному стані. Як розповів в коментарі сайту "Сьогодні" директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста" Олександр Сергієнко, ці об'єкти потребують ремонту.

До списку небезпечних об'єктів потрапили шляхопровід на перетині проспектів Повітрофлотського і Перемоги, мости Патона, Кирпи і Шулявський.

Реклама

"Шляхопровід на перетині проспектів Повітрофлотського і Перемоги небезпечний тим, що там через проникнення вологи в конструкцію обвалюються шматки моста. Така ж ситуація і з мостом Патона – на одній з опор впала обробка. Є проблема з мостом Кирпи, тому що там при проектуванні найняли не надто професійну проектну організацію, яка видала неякісний проект. там є кілька опор, які залиті лише бетоном, без залізної арматури. Проблемний і Шулявський міст, але там реконструкція ось-ось почнеться", – розповідає Олександр Сергієнко.

На думку експерта, ці мости потрібно терміново ремонтувати, а за іншими – регулярно стежити і, в разі необхідності, оновлювати.

"У нас не відбувається регулярного капітального ремонту мостів, як це треба. Стан моста визначається наявністю гідроізоляції. Якби вода не потрапляла всередину конструкції моста, він стояв би вічно. Багато років не було належного ремонту дорожнього полотна на багатьох мостах і шляхопроводах. Там, де він проходив, ситуація кардинально змінювалася. Наприклад, закінчили реставрацію шляхопроводу на Нивках. Тепер там абсолютно оновлена транспортна розв'язка", – говорить Сергієнко.

 При цьому, на його думку, незважаючи на деякі об'єкти в аварійному стані, ситуація з шляхопроводами в Києві не настільки жахлива, щоб повторилася генуезька трагедія.

"Тут потрібно своєчасно робити ремонт. Нічого страшного поки немає, але за мостами треба стежити і вчасно їх ремонтувати. Я вас запевняю, що такої загрози у нас немає. Трагедія з обвалом моста в Генуї не повториться. Якби у нас була катастрофічна ситуація з мостом, його давно закрили б, як це було з Гаванським мостом. Як відомо, його давно закрили, тому що він був у неналежному стані", – доповнює директор "Інституту міста".

Нагадаємо, в італійській Генуї обвалився автомобільний міст  довжиною близько 100 метрів і впав на будівлі, що розміщувалися під ним.

Реклама

Упала секція, яка проходила над залізничними рейками і річкою Польчевера. Траса А10, на якій був міст, перекрита. Міст Моранді побудований у 1960-х роках на захід від центру Генуї. Його довжина становить тисячу сто вісімдесят два метри, висота – 90 метрів.

За останньою інформацією, під час падіння моста загинуло 38 осіб. Пізніше кількість загиблих зросла.